انتخاب مناسب ترین ماشین باربری و اسباب کشی

baarco

New Member
یکی از مسائل مهم در اسباب کشی و باربری،انتخاب مناسب ترین خودروی حمل بار میباشد. انتخاب مناسب ترین ماشین باربری کمک شایانی در سهولت اسباب کشی میکند. برای انتخاب مناسب ترین ماشین باربری توجه به نکاتی ضروری است که در این مقاله به آنها اشاره شده است.
عوامل موثر در تعیین مناسب ترین ماشین باربری
1- فاصله مبدا تا مقصد
یکی از عوامل موثر در انتخاب نوع ماشین باربری، فاصله مبدا و مقصد شما است. معمولا برای فاصله های دور از وسایل نقلیه باربری بزرگ استفاده می شود. این خودروها مناسب باربری های بین شهری هستند و معمولا در شهرهای بزرگ با محدودیت های ترافیکی مواجه هستند. وسایل نقلیه سبک تر مناسب جا به جایی درون شهری اند.

2- فصل اسباب کشی
این که شما در چه فصلی قصد اسباب کشی دارید، در انتخاب ماشین باربری شما تاثیر دارد. خاور و کامیونت دارای کابین مسقف(فلزی، پارچه ای) هستند که در شرایط جوی نامساعد مانند بارش برف و باران از بار شما مراقبت می کنند.
3- وزن بار برای ماشین اسباب کشی
هر نوع ماشین باربری، ظرفیت محدودی برای تحمل وزن بار دارد. بار زدن بیش از ظرفیت ماشین حمل بار می تواند خطر آفرین باشد. البته اتوبار های باربری معمولا از انجام این کار خودداری می کنند.

ظرفیت تحمل وزن مفید وانت بار در حدود 750 کیلوگرم، نیسان 1800 کیلوگرم و کامیونت مسقف اسباب کشی حدود 6000 کیلوگرم است.

4- موقعیت منزل جدید
موقعیت منزل جدید شما در انتخاب نوع ماشین حمل بار شما تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر منزل جدید شما در کوچه ای با عرض کم قرار داشته باشد، قطعا ماشین باربری بزرگ نمی تواند وارد آن شود. هر چه خودروی حمل بار در موقعیت نزدیک تری نسبت به خانه جدید پارک شود، تخلیه و جا به جایی اثاثیه منزل ساده تر خواهد شد.

نکته مهمی در اینجا وجود دارد این است که اگر مسافت حمل بار تا منزل از حدی بیشتر شود، اتوبارهای باربری هزینه اضافی برای شما در نظر می گیرند. بنابراین ماشین باربری مورد نظر خود را با توجه به موقعیت مکانی خانه جدید خود انتخاب کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا