باز ببخشيد كه مزاحم شدم. جستجو كردم چيزي پيدا نكردم*. مباحث هم انقدر زياد است كه فرصت خواندن تك تكشان را نداشتم.
من مي خواستم با كليك روي يك دكمه يك فريم ( از 1 تا 1000 ) بصورت رندوم انتخاب بشه و اجرا بشه و سايت به اون فريم پرش بكنه و در اون فريم متوقف بشه.
( توقف فريم را مي دونم كه بايد اكشن اسكريپت stop را در فريم قرار بدم كه در همان فريم متوقف بشه.
اكشن اسكريپتي كه به دكمه اين فرمان را بده را نمي دونم.
سعي كردم با دستور goroplay() اينكار را بكنم اما گويا در اين دستور بايد حتما شماره به صورت مستقيم وارد بشود. و اجازه نمي دهد كه مثلا كد را بصورت gotodndplay(random) نوشت (random متغيري كه به صورت رندوم يك عدد را انتخاب مي كند و يك عدد را بازمي گرداند.)
-------------------------
*: يك تاپيك البته پيدا كردم . دوستي همان دستور
var Random:int=Math.floor(Math.random()*10)+1;
gotoAndPlay(Random);
را نوشته بود. همانجا هم مي خواستم بگويم كه اين دستور اينطوري اجرا نمي شود. اما متاسفانه چون زمان زيادي از استارت تاپيك گذشته بود امكان زدن پست در آن نبود.
من مي خواستم با كليك روي يك دكمه يك فريم ( از 1 تا 1000 ) بصورت رندوم انتخاب بشه و اجرا بشه و سايت به اون فريم پرش بكنه و در اون فريم متوقف بشه.
( توقف فريم را مي دونم كه بايد اكشن اسكريپت stop را در فريم قرار بدم كه در همان فريم متوقف بشه.
اكشن اسكريپتي كه به دكمه اين فرمان را بده را نمي دونم.
سعي كردم با دستور goroplay() اينكار را بكنم اما گويا در اين دستور بايد حتما شماره به صورت مستقيم وارد بشود. و اجازه نمي دهد كه مثلا كد را بصورت gotodndplay(random) نوشت (random متغيري كه به صورت رندوم يك عدد را انتخاب مي كند و يك عدد را بازمي گرداند.)
-------------------------
*: يك تاپيك البته پيدا كردم . دوستي همان دستور
var Random:int=Math.floor(Math.random()*10)+1;
gotoAndPlay(Random);
را نوشته بود. همانجا هم مي خواستم بگويم كه اين دستور اينطوري اجرا نمي شود. اما متاسفانه چون زمان زيادي از استارت تاپيك گذشته بود امكان زدن پست در آن نبود.