انتخاب بهترین باربری برای یک اسباب کشی آسان

baarco

New Member
اسباب کشی آسان یکی از دغدغه های کسانی است که قصد نقل مکانش به منزل جدید خود را دارند. همه ما میدانیم که اسباب کشی کار سخت و دشواری است و زحمت زیادی دارد. کارهای زیادی وجود دارد که باید برای اثاث کشی انجام دهید مانند:

  • بسته بندی
  • جمع آوری لوازم خرده ریز
  • حمل و جا به جایی لوازم منزل
  • چیدمان اثاثیه
موارد بالا اصلا کارهای راحتی نیستند و زمان و انرژی زیادی از شما میگیرد. بهترین راه حل برای یک اسباب کشی آسان، انتخاب بهترین باربری برای اسباب کشی است. یک شرکت باربری خوب دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه اثاث کشی است و تمام مراحل جا به جایی را برای شما انجام میدهد و خاطره خوب از یک جا به جایی را برای شما به ارمغان می آورد.

سوالی که اینجا پیش می آید این است که چگونه انتخاب بهترین باربری تهران باعث میشود شما اسباب کشی راحتی داشته باشید؟

شرکت باربری معتبر خدماتی را ارئه میدهد که باعث می شود شما اسباب کشی آسان تری داشته باشید. در این نوشتار قصد بررسی این خدمات و چگونگی تاثیر آنها در راحت تر شدن جا به جایی اثاثیه شما را داریم.

ماشین باربری مناسب با نیروی با تجربه
انتخاب ماشین مناسب یکی از عوامل اسباب کشی آسان است. انتخاب ماشین اسباب کشی یا باربری باید هوشمندانه و با توجه به حجم و اندازه بار باشد. اشتباه در انتخاب ماشین حمل بار می تواند دردسرهای اسباب کشی شما را افزایش دهد.

-اسباب-کشی-بارکو-min.jpg


یک اتوبار خوب با توجه به عوامل زیر بهترین ماشین باربری را به شما پیشنهاد میدهد

  • فاصله مبدا تا مقصد
  • فصل اسباب کشی
  • حجم بار
  • وزن بار برای ماشین اسباب کشی
  • موقعیت منزل جدید
  • میزان بودجه
“انتخاب وسیله نقلیه مناسب می تواند تعداد دفعات رفت و آمد شما را کمتر کند و در نتیجه اسباب کشی ارزان تری خواهید داشت”.

بسته بندی اثاثیه منزل لازمه یک اسباب کشی آسان
بسته بندی لوازم منزل، لازمه یک اسباب کشی آسان و اصولی است. بسته بندی اثاثیه مزایایی را برای کسانی که قصد نقل مکان به منزل جدید را دارند، به همراه دارد. بسته بندی اگر به صورت اصولی و صحیح صورت گیرد،به طور حتم هنگام جا به جایی دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد.

AdobeStock_112267312-min.jpeg


مزایای بسته بندی عبارتند از:

  • حفاظت از لوازم منزل
  • جا به جایی آسان
  • کاهش زمان اسباب کشی
  • نظم و آراستگی
  • کاهش هزینه های اسباب کشی
میتوان به جرات گفت بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین مرحله فرآیند اسباب کشی میباشد. یک اثاث کشی ایمن و بدون دردسر نیازمند بسته بندی اصولی و صحیح میباشد.

جا به جایی لوازم سنگین در ایمنی کامل
عموما جابه‌جا کردن وسایل سنگین در منازل کار بسیار دشواری است. شما هم حتی اگر یک‌بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از این دشواری اطلاع دارید. اما مساله مهم این است که در این مواقع باید کار را به کاردان سپرد. هیچ وقت هوس نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا کنید، حتی اگر منزل جدید طبقه همکف باشد. چرا که کارگرانی که در این زمینه تجربه دارند نه تنها بدن آماد‌ه‌تری برای این نوع وسایل سنگین دارند، بلکه ترفندهایی هم برای جابه‌جایی دارند. ترفندهایی که فقط با تجربه به دست می‌آید و شاید یک بی‌توجهی کوچک؛ خرج اساسی روی دست شما بگذارد.

IMG_5010-min.jpg


هنگامی که مسئله حمل و جابجایی وسایل و لوازم سنگین وزن مطرح است، مهمترین مسئله ای که به آن باید توجه کنید سلامتی است، هرچقدر هم قوی باشید برای جابجایی بعضی وسایل مانند گاوصندوق نیاز به نیروی کمکی متخصص در این امور دارید. شرکت باربری خوب این نیروهای متخصص را در اختیار دارد. بنابراین برای یک اسباب کشی آسان از کارگر متخصص اسباب کشی استفاده کنید.

انجام اسباب کشی با سرعت بالا
اگر زمان کافی تا روز اسباب کشی ندارید میتوانید برای سرعت بخشیدن به کار خود از یک شرکت خدمات اسباب کشی استفاده کنید. پرسنل متخصص باربری اثاثیه منزل شما را به سرعت بسته بندی و حمل میکنند. آنها بار را به بهینه ترین شکل ممکن در داخل ماشین باربری میچینند و به این ترتیب بارگیری و تخلیه اثاثیه با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

اعزام کارگر متخصص باربری برای اسباب کشی آسان
حمل اثاثیه (به خصوص اقلام سنگین) نیاز به توانایی بالای جسمی دارد و هر کسی قادر به انجام آن نیست. حال این سوال پیش می آید که آیا هر کسی را که توانایی بالای بدنی دارد را می توان برای اسباب کشی به کار گرفت؟ پاسخ به این سوال منفی است.

iStock-162143797-min.jpg


حمل اثاثیه منزل کار حساسی است و یک کارگر اسباب کشی علاوه بر قدرت جسمانی بالا، باید دارای دقت و سرعت کافی نیز باشد. اثاثیه منزل باید بدون هیچ گونه خراش، فرو رفتگی، شکستگی و…. حمل شوند و استفاده از کارگر غیر تخصصی اسباب کشی، ممکن است باعث صدمه دیدن لوازم خانه شما شود.یکی از عوامل تاثیر گذار در اسباب کشی آسان استفاده از کارگر متخصص باربری است.

یک کارگر متخصص اسباب کشی دارای توانایی های زیر است:

  • یک نیروی حرفه ای باربری به صورت همزمان توانایی جا به جایی اقلام منزل با ایمنی کامل و سرعت بالا را دارد.
  • کار بسته بندی لوازم منزل را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.
  • در امور فنی اسباب کشی مسلط است. یعنی توانایی باز و بسته کردن یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، باز کردن لوله های ماشین لباسشویی، باز کردن لوستر و نصب دوباره آن، باز و بسته کردن تخت و… را دارد.
  • مسلط به چینش اثاثیه روی ماشین باربری به صورت اصولی و صحیح است. (اول اقلام سنگین تر و سپس اثاثیه سبک تر)
کاهش استرس هنگام اسباب کشی
اسباب کشی یکی از کارهای استرس زا در طول زندگی هر فردی است. اسباب کشی سختی ها و دردسرهای زیادی دارد و خستگی و آشفتگی را به دنبال خود دارد. گاهی اوقات اسباب کشی به قدری فشار و استرس به فرد وارد می کند که برای تجدید قوا به چندین روز استراحت لازم دارد. اسباب کشی به دلایل زیر استرس زا است.

five-helpful-moving-tips-min.jpg


  • هزینه: اینکه قرار است چه قدر برای اسباب کشی هزینه کنید میتواند باعث نگرانی شما شود.
  • زمان: شما قطعا میخواهید که هر چه سریع تر جا به جایی شما تمام شود. بنابراین افزایش زمان حمل اثاثیه منزل سبب استرس شما میشود.
  • جدایی: اینکه شما قرار است از دوستان و خانواده خود جدا شوید و به محله جدید بروید میتواند باعث نگرانی شما بشود.
  • ترس از آینده: شما نمیدانید که زندگی شما پس از اسباب کشی به منزل جدید چگونه خواهد بود و نگران آینده خود در خانه و محله جدید هستید و این خود باعث ترس و استرس شما خواهد شد.
شرکت باربری معتبر صفر تا صد خدمات اسباب کشی را انجام میدهد و شما فقط نظاره گر کار آنها خواهید بود و بدون استرس و با خیال راحت یک اسباب کشی آسان را تجربه خواهید کرد.

به صرفه بودن قیمت خدمات اسباب کشی
بدون شک استفاده از یک باربری ارزان یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های اسباب کشی است. این نکته حائز اهمیت است که قیمت اسباب کشی در باربری ها متفاوت است. بنابراین مقایسه قیمت چندین باربری اولین قدم کاهش هزینه ها است که باید با دقت انجام شود.

primer-plano-de-la-mano-masculina-apilando-monedas-con-fondo-verde-de-la-naturaleza_45264-13-min.jpg


این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید زیرا ایمنی در اسباب کشی حرف اول را می زند؛ بنابراین علاوه بر معیار قیمت، کیفیت خدمات شرکت باربری را نیز برای انتخاب در نظر بگیرید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که مبلغ پرداختی شما برای جا به جایی اثاثیه منزل خود هزینه نمی باشد بلکه سرمایه گذاری است که شما جهت حفظ و بیمه اقلام منزل خود انجام می دهید. یک اتوبار مقرون به صرفه و معتبر را انتخاب کنید و اسباب کشی را برای خود آسان کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا