انتخاب آستر بدرقه مناسب با توجه به نحوه صحافی سررسید

rathgraphic

New Member
برای انتخاب متریال مناسب آستر بدرقه باید به نکاتی چون:

  • قطع سررسید
  • فرمت نمایش تاریخ در سررسید
  • حجم و وزن سررسید
توجه داشته باشید. از دیگر نکات مهمی که در انتخاب یکی از کاغذهای فانتزی، گلاسه و تحریر برای آستر بدرقه باید به آن توجه داشته باشید، شیوه صحافی سررسید است. سررسیدها به شیوه‌های مختلفی صحافی می‌شوند که به عنوان رایج‌ترین آ‌ن‌ها می‌توان به دو روش ته دوخت و فنری یا سیمی اشاره کرد.

برای سررسیدهایی که به صورت ته دوخت صحافی شده‌اند محدودیتی در انتخاب متریال کاغذ آستر بدرقه وجود ندارد؛ چراکه فشار زیادی بر روی صفحات سررسید یا برگه آستر بدرقه وارد نمی‌شود. اما برای سررسیدهایی که به صورت فنری یا سیمی صحافی شده‌اند، بهترین متریال برای آستر بدرقه سررسید چیست؟ با توجه به اینکه در سررسیدهای سیمی فشار و کشش بیشتری بر روی صفحات داخلی و برگه آستر بدرقه وارد می‌شود، بهترین متریال برای آستر بدرقه آن‌ها کاغذ فانتزی است. این کاغذ نسبت به کاغذ گلاسه و تحریر مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد.

کاربردهای آستر بدرقه سررسید
تمامی سررسید و سالنامه‌هایی که هر ساله خریداری می‌کنید با آستر بدرقه تولید می‌شوند. آیا پیش آمده است که از خود سوال کنید کاربرد این آستر بدرقه چیست و چه نقشی در تولید سررسید و سالنامه ایفا می‌کند؟ اگر قصد خرید سررسید و سالنامه 1400 دارید اما نمی‌دانید کاربرد آستر بدرقه سررسید چیست، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آستر بدرقه، کیفیت و دوام سررسید را افزایش می‌دهد
یکی از دلایل استفاده از آستر بدرقه برای تولید و چاپ سررسید، افزایش دوام و طول عمر سررسید 1400 است. زمانی که یک سررسید را در دست می‌گیرید تمام وزن صفحات آن به جلد سررسید منتقل می‌شود. آستر بدرقه اگر از متریال باکیفیتی ساخته شده باشد، می‌تواند از جدا شدن صفحات سررسید از جلد جلوگیری کند.

افزون جلوه‌ای زیباتر به سررسید
اگر همچنان فکر می‌کنید که کاربرد آستر بدرقه سررسید چیست، به سررسید و سالنامه‌هایی که تاکنون خریداری کرده‌اید نگاهی بیاندازید، پس از باز کردن سررسید اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند چیست؟ از دیگر کاربردهای سررسید می‌توان به زیباتر کردن سررسیدها به واسطه آن‌ها اشاره کرد.

برخی از تولیدکنندگان به آستر بدرقه سررسید، اصطلاحاتی چون آبروی‌کار نیز نسبت می‌دهند! چراکه آستر بدرقه بعد از جلد سررسید، اولین چیزی است که توجه مشتری را جلب می‌کند. بنابراین باید از متریال باکیفیت و رنگ‌های جذاب برای تولید آستر بدرقه سررسید استفاده کرد.

آستر بدرقه برای چاپ سررسید تبلیغاتی 1400
یکی دیگر از کاربردهای اصلی آستر بدرقه سررسید، استفاده از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است. شاید در سررسیدهای معمولی که استفاده شخصی دارند، تولیدکننده از آستر بدرقه استفاده نکرده باشد اما برای سررسید تبلیغاتی قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سررسید، آستر بدرقه آن است.

لوگو یا نشان تجاری سازمان و شرکت تبلیغ کننده، بر روی آستر بدرقه چاپ می‌شود. از این طریق اولین چیزی که افراد پس از باز کردن سررسید و سالنامه 1400 با آن مواجه می‌شوند، لوگوی سازمان مربوطه است. استفاده از سررسید، سالنامه یا تقویم رومیزی یک ایده تبلیغاتی کاربردی و اقتصادی است. برای تبدیل شدن یک سررسید معمولی به یک سررسید تبلیغاتی، لوگو، نام و نشانی دارنده سررسید بر روی جلد، صفحات داخلی و بر روی برگه آستر بدرقه چاپ می‌شود.

قیمت انواع آستر بدرقه سررسید 1400
آستر بدرقه یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت نهایی سررسید است. قیمت این آسترها نیز به متریال به کار گرفته شده برای ساخت آن‌ها بستگی دارد. به عنوان مثال کاغذ فانتزی گران‌تر از کاغذ گلاسه و گلاسه گران‌تر از کاغذ تحریر است و این بر قیمت سررسید نیز تاثیر می‌گذارد.

همچنین چاپ لوگو یا متن تبلیغاتی بر روی آستر بدرقه سررسید نیز می‌تواند قیمت نهایی را تغییر دهد. برای اطلاع از قیمت انواع سررسید 1400، سررسیدهای تبلیغاتی و اختصاصی، از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناس فروش گروه تولیدی رث گرافیک تماس حاصل فرمایید.

خرید سررسید 1400
 

جدیدترین ارسال ها

بالا