امیر عباس فیض ، پراید معمولی و هاچ زنبور عسل ! ، Maya

شروع موضوع توسط pixolator ‏3 ژانویه 2007 در انجمن موضوع : آزاد | نوامبر 2006

  1. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    خب...من با اجازه می خوام یه دونه دیگه باز کنم اینجا البته نمی دونم اجازه هستش دو تا چیز شرکت بدیم یا نه ولی خلاصه من چون دارم دوتا کار رو موازی پیش می برم گفتم بزنم دیگه !

    اینا دوتا پراید هستن که من فعلا دارم هاچ بکش رو می سازم و اگر خدا بخواد برای پروژه هایی که Low Poly لازم دارن هم می خوام دو تا شو بزنم تا ببینم وقت چجوری یاری می کنه...فعلاً اینا دیگه...فعلا هم یه سر و ستونی داره ! :wink:
     

    پیوست ها:

    • p1.jpg
      p1.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 99
      نمایش ها:
      50
    • p2.jpg
      p2.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 75.5
      نمایش ها:
      33
    • p3.jpg
      p3.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 73.7
      نمایش ها:
      31
    • p4.jpg
      p4.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 72.3
      نمایش ها:
      30
    نوشته شده توسط pixolator در ‏3 ژانویه 2007
  2. NAKOOT

    NAKOOT Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    2,441
    تشکر شده:
    5,422
    امتیاز دستاورد:
    113
    تبریکات ...
    بسیار زیبا شده ... هنر 3d رو خوب به خدمت گرفتی [​IMG]
     
    نوشته شده توسط NAKOOT در ‏3 ژانویه 2007
  3. living_for_cg

    living_for_cg کاربر متخصص مدلینگ

    ارسال‌ها:
    486
    تشکر شده:
    1,111
    امتیاز دستاورد:
    16
    خوب شروع کردی...منتظریم :)
     
    نوشته شده توسط living_for_cg در ‏3 ژانویه 2007
  4. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    ممنون..البته تا خوب شدن هنوز مونده ولی این می شه گفتlow poly اش البته باید بیشتر تکسچرش تصحیح بشه و اینا با 1026 تا face که می شه هزار تا هزار تا توی Scene ریخت !...بدرد پروژه هایی می خوده که مثلا می خوای long shot و medium shot داشته باشی ازش و سنگین نباشه scene ات...:wink:
     

    پیوست ها:

    • p5.jpg
      p5.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 176.7
      نمایش ها:
      59
    نوشته شده توسط pixolator در ‏3 ژانویه 2007
  5. Lifer

    Lifer Active Member

    ارسال‌ها:
    362
    تشکر شده:
    82
    امتیاز دستاورد:
    28
    فكركنم اگه بتوني از متريال و يكم مدلينگ بيشتر براي كارت بجاي تكسچر استفاده كني توي رندر خيلي كار زيبا تر ميشه.
    موفق باشي
     
    نوشته شده توسط Lifer در ‏3 ژانویه 2007
  6. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    بله...باید بیشتر وقت بذارم و یه جاهاییش رو تغییرات بدم..
     
    نوشته شده توسط pixolator در ‏4 ژانویه 2007
  7. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    این برای یه بازی خیلی خوبه
    فقط یکمی polygon هاش کمتر بود عالی میشد مثلا روی سقف و کاپوت و در ها نیازی به اینقدر polygon نیست
     
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏4 ژانویه 2007
  8. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    خیلی عالی شده عباس جان منتظر بقیش هستیم.
    فقط نگفتی ای ایده ی کلیه کارت چیه؟
    موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏4 ژانویه 2007
  9. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    چشم...سر فرصت تعریف می کنم..
     
    نوشته شده توسط pixolator در ‏6 ژانویه 2007
  10. pouria_ddd

    pouria_ddd Member

    ارسال‌ها:
    238
    تشکر شده:
    203
    امتیاز دستاورد:
    16
    ساخت بنز

    ببخشید من تازه واردم می شه یکی آموزش ساخت بنز رو برام بزاره........:cry:
     
    نوشته شده توسط pouria_ddd در ‏8 ژانویه 2007
  11. spy4all

    spy4all Member

    ارسال‌ها:
    79
    تشکر شده:
    42
    امتیاز دستاورد:
    6
    واقعا خوب پیشرفت کردی . ادامه بده .
     
    نوشته شده توسط spy4all در ‏18 ژانویه 2007
  12. cs_mohsen

    cs_mohsen Member

    ارسال‌ها:
    618
    تشکر شده:
    131
    امتیاز دستاورد:
    16
    اگه کارخونه های تولید کننده ماشین هر چی که باشن دیجیتالی کار می کردن نه کارگر می خواست نه رئیس نه ... نه دستگاه
    فقط یه عباس خان می خواست و یه مایا ! :) :lol: <<سرعت تولید هم که دیگه ... :shock: >>
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط cs_mohsen در ‏18 ژانویه 2007
  13. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    چه هندونه هایی...:wink: ممنون :)

    حالا یه ذره از هتل بیایم بیرون و بریم سراغ پرایدا !...دیگه رفتم روی High Poly و البته کامپیوترم فعلا در کماست !:-?
     

    پیوست ها:

    • p8.jpg
      p8.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 96.4
      نمایش ها:
      39
    • p9.jpg
      p9.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 223.7
      نمایش ها:
      26
    نوشته شده توسط pixolator در ‏20 ژانویه 2007
  14. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    چرا high poly خوب از nurbs استفاده می کردی ؟!
    گل گیر جلو(دور چرخ جلو) هم بخاطر polygon بودن مشکل داره راحت می تونی با منوی normals درستش کنی .
    به نظرم میاد شیشه جلو زیادی رفته بالا
    منتظر ادامه هستیم
    کارت درسته.
     
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏20 ژانویه 2007
  15. pixolator

    pixolator Member

    ارسال‌ها:
    472
    تشکر شده:
    213
    امتیاز دستاورد:
    16
    وقت nurbes ندارم توی تکسچرش هم با مشکل روبرو میشم:-? ...nurbes خیلی دقیقه( یعنی به اون قدر دقت نیاز ندارم فعلاً :wink: )...آره...اون جلو رو هم باید normal هاشو درست کنم...شیشه ی جلو رو هم ببینم مشکلش چیه...
     
    نوشته شده توسط pixolator در ‏21 ژانویه 2007
    Miladbat از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید