امکان وارد کردن کدهای ++c به فلش

سلام دوستان
کسی میدونه آیا میشه کدهای ++visual c یا visual basic رو به فایل فلش وارد کرد و از کدها و فرمهای ساخته شده توسط آنهادر فایل فلش استفاده کرد؟
 
توی سایت های خارجی یه خورده گشتم یه مورد پیدا کردم تحت عنوان تبدیل کدهای++c به as3
http://max.adobe.com/blog/page/13
که یه پروژه از adobe هست با عنوان Alchemy
آیا دوستان اطلاعاتی در مورد alchemy دارند؟
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
توی سایت های خارجی یه خورده گشتم یه مورد پیدا کردم تحت عنوان تبدیل کدهای++c به as3
http://max.adobe.com/blog/page/13
که یه پروژه از adobe هست با عنوان Alchemy
آیا دوستان اطلاعاتی در مورد alchemy دارند؟
این مورد درباره Adobe Air هست... البته گویا تازه قرار توی ادوبی مکس مطرح بشه....
 

fafa^mx

Member
این کامپایلر مدت هاست وجود داره و اصولا library های ایجاد شده با Alchemy حداقل 10 تا 20 درصد سری تر از کد مشابه در فلش هستند. خیلی از codec ها با استفاده از Alchemy طراحی شدن. میتونید اون رو از labs.adobe.com بگیرین.
 

Insomnia

کاربر فعال
این ابزار امکان استفاده از کتابخانه های نوشته شده با سی در فلش پلیر را میدهد اما همین طور که دیدید هنوز از مرحله آزمایشگاهی بیرون نیامده و در labs ادوبی قرار داره. که در سال 2008 در کنفرانس MAX معرفی شد
برای استفاده از این ابزار باید آشنا به کامپایلر لینوکسی (احتمالا چون از ویندوز استفاده میکنید باید cygwin رو نصب کنید) و احتیاج به چند مفسر دیگه دارید...
برای اجرای موفقیت آمیز کدها باید ارورهای بسیاری را پشت سر بگذارید...
به نظرم ارزش تست داره اما ارزش تجاری نه!
 
آخرین ویرایش:

evt

Member
در حال حاضر و با این مشکلاتی که داره ، حتی برای تست هم من توصیه نمی کنم .
چرا دوستان به همون as قناعت نمی کنند .
 

evt

Member
برای این که سرعت کمی داره!
در این مورد مطمئن نیستم . اما گمان می کنم شما از هر زبانی برای کد نویسی استفاده کنید در نهایت باید به کد avm تبدیل بشه . به همین دلیل مثل معماری دات نت ، نوع زیان تاثیری در سرعت اجرا نداره ، چون همه کدها به هر زبانی در نهایت به زبان واسط و مشترک ، ترجمه می شوند .
البته در دات نت از این روند اطمینان دارم ، ام در فلش مطمئن نیستم و ممکن است داستان متفاوت باشد .
 

fafa^mx

Member
در این مورد مطمئن نیستم . اما گمان می کنم شما از هر زبانی برای کد نویسی استفاده کنید در نهایت باید به کد avm تبدیل بشه . به همین دلیل مثل معماری دات نت ، نوع زیان تاثیری در سرعت اجرا نداره ، چون همه کدها به هر زبانی در نهایت به زبان واسط و مشترک ، ترجمه می شوند .
البته در دات نت از این روند اطمینان دارم ، ام در فلش مطمئن نیستم و ممکن است داستان متفاوت باشد .

در این مورد اشتباه می کنید. لایبریری های کامپایل شده با Alchemy خیلی سریع تر هستن و کلا ارزش داره اگه از AS نوشتن خودتون اطمینان دارید روش وقت بزارید! در مورد سرعت اجرا هم میتونید یه سری به لینک زیر بزنید :

http://blog.comtaste.com/2010/07/adobe_alchemy_a_comparative_ex.html
برای یک الگریتم Bubble Sort ساده :

- the actionscript algorithm spent : 32.031 sec
- the Alchemy/C algorithm spent : 7 sec
 

جدیدترین ارسال ها

بالا