امکانات پورتال رایگان پارس فنون

وضعیت
موضوع بسته شده است.

parsfono

New Member
اگر شما پورتال رایگان پارس فنون را دانلود و نصب نمودید که آموزش نصبش را قبلا توضیح دادم. حالا می توانید از امکانات این پورتال استفاده کنید. امکاناتی که پورتال پارس فنون در اختیار شما میگذارد شامل نیاز های اساسی یک سایت است. زیبایی، راحتی و سادگی از امتیازات دیگر این پورتال میباشد. از امکانات عمومی پورتال:

امکان نصب برای چندین بار:
نصب سایت بسیار آسان است و فقط با پر کردن یک فرم، پورتال تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از آن میگیرد که این اطلاعات حتی شامل اطلاعات لازم برای شناسایی سایت شما توسط جستجوگر ها، تعقییر لوگو، نمایش یا عدم نمایش بعضی از ستونها و... می باشد.
خدمات و محصولات:
دارای سیستم صفحه به صفحه و ارسال محصول آژاکس که مدیریت با ورود مشخصات کالا یا خدمات، می تواند خدمات و محصولات خود را به مشتری ارائه دهد.از امکانات این قسمت ارسال عکس محصول می باشد که دارای برنامه هوشمند کار با تصاویر است.
جستجوی با منوی هوشمند:
سیستم این جستجو که در بین خدمات و محصولات وارد شده توسط مدیر سایت انجام میگیرد از قابلیت جدید سایت یاهو اگو گیری کرده بدین معنی که کاربر با شروع تایپ کلید جستجو، لحظه به لحظه نتیجه را در منویی زیر کادر متنی مشاهده میکند.
نظر خواهی:
دارای سیستم صفحه به صفحه و ارسال نظر آژاکس که برای نمایش در سایت باید توسط مدیر سایت تایید شود.
پرسشو پاسخ:
دارای سیستم صفحه به صفحه و ارسال سوال آژاکس که برای نمایش در سایت باید توسط مدیر پاسخ داده شود. و اگر پرسش کننده ایمیل خود را نیز وارد کرده باشد هم زمان با درج پاسخ در سایت، پاسخ به ایمیل سوال کننده نیز ارسال میشود.
بازدید کنندگان سایت:
علاوه امکان مشاهده آمار بازدید کنندگان سایت شما (آنلاین، دیروز، امروز، همه) در صفحه مدیریت اطلاعات امنیتی آنها نیز در اختیار شما قرار می گیرد که شامل( تاریخ دقیق ورود، نوع سیستم، آی پی) مراجعه کننده می باشد.
ارسال پست:
این قسمت مربوط به نمایش پیام های مدیر در صفحه اصلی میباشد که مدیر میتواند مطالبش را با ادیتوری که در اختیارش در صفحه مدیریت قرار میگیرد با قالب بندی به صفحه اصلی سایت ارسال کند. و پورتال این قابلیت را دارد که مطالب قدیمی را آرشیو بندی کند.
درج لینک دوستان:
مدیر سایت میتواند لیک دوستان و یا سایتهای مورد علاقه اش را در ستون لینک دوستان وارد کند.
درج در بانک ائمه اطهار:
علاوه بر بانکی که به همراه پورتال ارائه می شود شما نیز میتوانید سخن و یا حدیث و یا ... در این بانک اضافه کنید و از ثواب ترویج سخنان این بزرگان بهرهمند شوید.
البته شما ضمن کارکردن با پورتال، به امکانات این پورتال بیشتر پی خواهید برد.
با آرزوی موفقیت برای همه شما دوستان عزیز.
 
واقعا زیبا و مفید هست . به نوبه ی خودم بهتون تبریک میگم که تونستید برخی از نیازهای اصلی کاربراتون رو با این سیستم برطرف کنید.
 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
دوست عزیز parsfono جان
مطابق قوانین انجمن که پیش تر مطالعه فرمودید، اجازه تبلیغات را ندارید.
در صورت تکرار، برخورد جدی خواهد شد.
این تایپیک بسته، سپس حذف خواهد شد.
پیش تر از همکاری شما سپاسگزارم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا