اموزش فارسی و تصویری دریم ویور

vahidd.com

Member
از این لینک استفاده کنید:
vahidd.com/Dreamweaver.rar
در مورد سوالتون خود من دیگه از دریم ویور چیزی خاطرم نیست، پیشنهاد شخصی من این هست که انرژی و وقتتون رو روی یه زمینه دیگه بگذارید، استفاده از دریم ویور کم رنگ شده.
 

vahidd.com

Member
ابتدا کد نویسی html و css تون رو قوی کنید، پایه وب این دو هستند و توی اکثر کارها نیاز میشن، بعد هم بسته به نیازتون یادگیری جیکوئری (جاوااسکریپت) یا پی اچ پی رو شروع کنیم، وردپرس هم مورد خوبی برای تمرکز و کار هست.
خود من تمرکز اصلیم روی وردپرس هست، تا حالا هیچ وقت نیاز نشده که برای طراحی قالب وردپرس یا نوشتن یه پلاگین نیاز به دریم ویور داشته باشم. البته منظورم این نیست که با دریم ویور راحت نمی تونید مثلا قالب وردپرس طراحی کنید.
در کل این نظر شخصی من هست و به گذشته که نگاه میکنم، میبینم اگر دریم ویور رو یاد نمیگرفتم هیچ مشکلی برام پیش نمیومد ولی از یادگیریش پشیمون هم نیستم!
 

tiawebcom

New Member
طراحی سایت با دریم ویوور

باسپاس می خواستم ابزارهای کار با دیتابیس دریم ویوور را هم کمی بررسی کنیم این ابزارها توی منوی insert زیر مجموعه Data هستند ابتدا Recordset این گزینه برای ایحاد کانکشن و انجام عملیات جستجو بدون نیاز به کدنویسی مناسب هتش.
http://www.tiaweb.ir
 

taraneh-co

New Member
سلام من تازه کارم
میخوام تو ورژن آخر منو درست کنم
میشه راهنمایی کنید
 

hbigdeli

Member
من دریم ویور یه مقدار بلدم ولی نمیدونم چطوری برای جوملا می توان با این نرم افزار قالب ساخت.؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا