افزونه 1 امنیت اطلاعات در نسخه اندروید فلش

سلام
آیا اگر برخی اطلاعات مثل فایل صوتی و عکس را در پوشه ای از قسمت included file ضمیمه فایل apk ام بکنم بعد از نصب میشه رفت تو آدرس نصب و اطلاعات داخل پوشه را کپی برداشت؟ البته فکر میکنم بشه و این برای کارم که نمی خوام این اطلاعات کپی بشه خوب نیست. حالا سؤال: این اطلاعات کجای مموری موبایل نصب میشه؟ و برای اینکه راحت نشه کپی برداری کرد چه کار میتونم بکنم. من در یک پروژه ای تمام اطلاعاتم را وارد کتابخانه اون کردم که فکر می کنم به این راحتی نشه و یا برای خیلی ها امکان نداشته باشه یا به زحمتش نیرزه ولی در مورد وارد کردن فایل mp3 به داخل کتابخانه مشکل داشتم و ارور میداد که پشتیبانی نمیشه و مجبور بودم آن را به flv تبدیل کنم که اصلا درست و منطقی نبود. حالا نمی دونم راه را درست نرفتم یا اینکه نمیشه فایل mp3 را وارد کتابخانه کرد. اگه میشد خیلی از نظر امنیتی برام خوب بود.
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
نیاز به تبدیل به flv نیست می بایست با تبدیل کننده ها به mp3 تبدیل کنید که خصوصیات مورد نظر را داشته باشد
فکر می کنم باید بیت ریت فایل را بالاتر قرار دهید
موفق پیروز باشید
 
سلام
از پاسختون ممنونم از کجا میتونم بفهمم چه تنظیماتی از mp3 را ساپورت میکنه من یک فایل موسیقی که مال جای دیگه بود را هم امتحان کردم نمیشد ایمپورت کرد. حالا اگه شما تونستی یک نمونه از اون فایل برام بفرست تا من نوع فرمت و سایر خصوصیاتش را بررسی کنم. ممنونم.
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
یک نمونه از فایل mp3 قرار دادم
کیفیت صوت می بایست از 44100 Hz Stereo به بالا باشد
موفق و پیروز باشید
 

پیوست ها

  • alarm.zip
    10.3 کیلوبایت · بازدیدها: 7
یعنی چی؟ یعنی اطلاعات که درون خود فایل swf و یا ایر قرار گرفته به صورت مووی و ... قابل کپی کردنه؟ راحت میشه این کار را انجام داد یا نه ؟ اگر اینطوری باشه هیچ امنیتی در فلش نیست که!!!
 
فکر میکنم تا نسخه 3.4 AIR بعد از Publish پروژه، فایل swf در خروجی نهایی (ipa یا apk) قرار نمیگرفت و به جای آن نسخه کامپایل شده xcode درج میشد که متاسفانه این فرآیند تغییر کرد. در تمام نسخه های فعلی AIR، خود swf مستقیما در فایل نهایی قرار میگیرد که به سادگی میتوان تمام resource ها و کد اکشن را از آن استخراج نمود.

برای خروجیهای اندروید ابزاری هست اگر اشتباده نکنم secureSWF که میتواند کد اکشن در apk را obfuscate کند، اما resource ها در هر صورت قابل استخراج هستند و بنده هنوز ابزاری مناسبی برای آن ندیده‌ام. شاید بقیه دوستان چیزی سراغ داشته باشند.
 

flash.developer

Active Member
نرم افزار هایی وجود دارند که فایل swf شما رو رمزنگاری می‌کنند تا اگر کسی آن را دیکمپایل کرد دسترسی به کدهای شما نداشته باشد
البته این بصورت مطلق امنیت شما را تآمین نمی‌کند در هر حال از هیچ بهتر است
 
اگر درست متوجه شده باشم فایل swf ای که موقع خروجی apk ساخته می شود را ابتدا رمز گذاری کنم بعد از اون در خروجی apk استفاده کنم؟
 
سلام
میخوام بدونم ریسورس را می تونم در قسمت مربوط به تنظیمات خروجی ایر انجام بدم یا مراحل دیگری دارد؟
 

flash.developer

Active Member
خروجی apk که گرفتید رو بوسیله نرم افزارهای ریسورس می‌تونید تحزیه کنید و کارهای مورد نظرتون رو انجام بدید سپس دوباره پکیجش کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا