Peyman-Pop
Active Member
به زودي مدارس انگلستان و ولز ميتوانند کار كلاسي دانش آموزان خود را به صورت الکترونيکي به دايرهي امتحانات ارسال کنند.
اكنون مراکز امتحاني ميبايد روش پاسخ به سئوالات را بر روي کاغذ داشته باشند تا به دست ممتحنين متعادل سازي شود.
در اين روزها امتحان گيرندگان در Edexcel, OCR, AQA و WJEC درباره ي راههاي پاسخ گويي به سئوالات از طريق اينترنت به توافق رسيده اند.
گفتني آنكه مدارس کار و دانش از اين که وقت خود را صرف چاپ کردن سئوالات امتحاني که به صورت الکترونيکي تغيير داده شده است، كردهاند، بسيار شاكي هستند.
ناتان جنکينز مدير فن آوري در کالج John Cabot City Technology در بريستول گفته است شاگردان وي نتايج كارهاي كلاسي GCSE و A-level را به صورت الکترونيکي به او ارسال كردهاند.
او همچنين افزوده است كه شاگردانش کارهاي خود را از طريق پست الکترونيک ميفرستند و او در اينترنت به آنها نمره ميدهد، بنابراين در اين ميان هيچ کاغذي رد و بدل نميشود.
آقاي جنکينز گفته است هنگامي که يک نمونه سئوال را براي هماهنگي و متعادل كردن سوالها به دايرهي امتحان مي فرستيم، ناگزير است كه همهي آنها را روي ورقهاي A3 چاپ کرده و سپس آنها را براي پست کردن بسته بندي کند.
منظور از متعادل سازي سوالها بررسي يك نمونه از سولات امتحان است كه پس از انجام آن معلوم ميشود مدارس نمرههاي خوبي بدست ميآورند يا نه.در اين روش مدارس در يک پيش آزمون AQA شرکت مي کنند و کارهاي شاگردان را برروي يک سيدي رام ارسال خواهند كرد.
يک سخنگوي AQA گفته است سه دايرهِ امتحاني انگليسي و دايرهي امتحاني Welsh WJEC ، همگي امسال درباره ي طرحهاي راههاي معتادل سازي و انتقال فناوري الکترونيکي فکر ميکنند.
فن آوري پيشرفته:
آنها در پاييز براي پايه ريزي کردن اين موضوع که چگونه فرآيند جديد ميتواند براي مراکزي که از طريق اينترنت عمل ميکنند انجام شود، با مسئول امور تحصيلات و معلومات ملاقاتي داشتهاند.
سخن گوي AQA در اين باره بيان كرده است كه هماكنون فن آوري در دسترس است و برخي مراكز براي ادامه دادن اين كار بسيار مشتاق هستند. پرسشي هميشه باقي است، همانطور كه در بارهِ هر چيز جديدي سوال وجود دارد، و آن اين است كه چگونه اين طرح با امتحان گرفتن و در كنار آن متعادل سازي كنار خواهد آمد.
رييس John Cabot CTC ديويد کارتر گفته است اين مسئله هميشه مورد توجه بوده است که تحصيلات همواره بر نوع مهارتهاي استفاده شده در بازار کار جهاني تاثير ميگذارد.
آقاي کارتر در اين باره گفته است در اغلب موارد سيستم آموزش از پيشرفتهاي مدرن به دور بوده و جوانان را از شغل آيندهشان عقب نگه داشته است. اين فرهنگي است که به تنزل فکري مدارس مي انجامد. اين نوع از آموزش تنها به بيست سال پيش تعلق نداشته بلکه هم اکنون هم وجود دارد.
مدير سيايت ارزيابي در QCA، مارتين ريپلي، به مورد نياز بودن روز آمد کردن روش اجراي امتحانات با فن آوري مدرن، اشاره كرده است.
تيم اعطاي جوايز بيشتر راغب به اعطاي الکترونيکي جوايز هستند. اما از ديدگاه ما اين اتفاق مکرر صورت نميگيرد و رضايت بخش نيست.
آقاي ريپلي بيان کرده است QCA در نظر دارد که تمامي سئوالات امتحاني درخواستي که به صورت الکترونيکي تا پنج سال آينده ارايه مي شود را مورد بررسي قرار دهد.
مسولان QCA گفتهاند تمامي آزمون هاي مدارس که براي بچههاي سنين هفت، يازده و چهارده سال به کار ميرود بايستي در پنج سال آينده بر روي رايانهها موجود باشد.
منبع خبر: همکاران سیستم
اكنون مراکز امتحاني ميبايد روش پاسخ به سئوالات را بر روي کاغذ داشته باشند تا به دست ممتحنين متعادل سازي شود.
در اين روزها امتحان گيرندگان در Edexcel, OCR, AQA و WJEC درباره ي راههاي پاسخ گويي به سئوالات از طريق اينترنت به توافق رسيده اند.
گفتني آنكه مدارس کار و دانش از اين که وقت خود را صرف چاپ کردن سئوالات امتحاني که به صورت الکترونيکي تغيير داده شده است، كردهاند، بسيار شاكي هستند.
ناتان جنکينز مدير فن آوري در کالج John Cabot City Technology در بريستول گفته است شاگردان وي نتايج كارهاي كلاسي GCSE و A-level را به صورت الکترونيکي به او ارسال كردهاند.
او همچنين افزوده است كه شاگردانش کارهاي خود را از طريق پست الکترونيک ميفرستند و او در اينترنت به آنها نمره ميدهد، بنابراين در اين ميان هيچ کاغذي رد و بدل نميشود.
آقاي جنکينز گفته است هنگامي که يک نمونه سئوال را براي هماهنگي و متعادل كردن سوالها به دايرهي امتحان مي فرستيم، ناگزير است كه همهي آنها را روي ورقهاي A3 چاپ کرده و سپس آنها را براي پست کردن بسته بندي کند.
منظور از متعادل سازي سوالها بررسي يك نمونه از سولات امتحان است كه پس از انجام آن معلوم ميشود مدارس نمرههاي خوبي بدست ميآورند يا نه.در اين روش مدارس در يک پيش آزمون AQA شرکت مي کنند و کارهاي شاگردان را برروي يک سيدي رام ارسال خواهند كرد.
يک سخنگوي AQA گفته است سه دايرهِ امتحاني انگليسي و دايرهي امتحاني Welsh WJEC ، همگي امسال درباره ي طرحهاي راههاي معتادل سازي و انتقال فناوري الکترونيکي فکر ميکنند.
فن آوري پيشرفته:
آنها در پاييز براي پايه ريزي کردن اين موضوع که چگونه فرآيند جديد ميتواند براي مراکزي که از طريق اينترنت عمل ميکنند انجام شود، با مسئول امور تحصيلات و معلومات ملاقاتي داشتهاند.
سخن گوي AQA در اين باره بيان كرده است كه هماكنون فن آوري در دسترس است و برخي مراكز براي ادامه دادن اين كار بسيار مشتاق هستند. پرسشي هميشه باقي است، همانطور كه در بارهِ هر چيز جديدي سوال وجود دارد، و آن اين است كه چگونه اين طرح با امتحان گرفتن و در كنار آن متعادل سازي كنار خواهد آمد.
رييس John Cabot CTC ديويد کارتر گفته است اين مسئله هميشه مورد توجه بوده است که تحصيلات همواره بر نوع مهارتهاي استفاده شده در بازار کار جهاني تاثير ميگذارد.
آقاي کارتر در اين باره گفته است در اغلب موارد سيستم آموزش از پيشرفتهاي مدرن به دور بوده و جوانان را از شغل آيندهشان عقب نگه داشته است. اين فرهنگي است که به تنزل فکري مدارس مي انجامد. اين نوع از آموزش تنها به بيست سال پيش تعلق نداشته بلکه هم اکنون هم وجود دارد.
مدير سيايت ارزيابي در QCA، مارتين ريپلي، به مورد نياز بودن روز آمد کردن روش اجراي امتحانات با فن آوري مدرن، اشاره كرده است.
تيم اعطاي جوايز بيشتر راغب به اعطاي الکترونيکي جوايز هستند. اما از ديدگاه ما اين اتفاق مکرر صورت نميگيرد و رضايت بخش نيست.
آقاي ريپلي بيان کرده است QCA در نظر دارد که تمامي سئوالات امتحاني درخواستي که به صورت الکترونيکي تا پنج سال آينده ارايه مي شود را مورد بررسي قرار دهد.
مسولان QCA گفتهاند تمامي آزمون هاي مدارس که براي بچههاي سنين هفت، يازده و چهارده سال به کار ميرود بايستي در پنج سال آينده بر روي رايانهها موجود باشد.
منبع خبر: همکاران سیستم