الهام از نقش های شومینه در دکوراسیون داخلی قدرتمند

noth50

New Member
fireplace-interior-decoration.jpg


از خوشایندترین نوع وسایل گرمایشی می توان به شومینه اشاره کرد. در واقع الهام گرفتن از شومینه تاثیر به سزایی در کوراسیون داخلی خواهد داشت که طراحی و انتخاب یک مکان مناسب لازمه این تاثیرگذاری می باشد. در این مقاله قصد داریم به چند ایده مناسب جهت استفاده از شومینه اشاره کرد تا جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی حاکم باشد.

لازم نیست یک شومینه حتما بخشی از خانه را اشغال کند. درواقع برخی از خانه های مدرن وجود دارند که شومینه به راحتی در دیواری سنگی جاسازی می شود و دودکش آن مشخص نمی باشد که فضایی بسیار شیک می سازد و در ظاهر فضایی برای دودکش اشغال نمی شود.

fireplace-interior-decoration2.jpg

اگر به دنبال یک ایده منحصر به فرد و مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی می باشید به توصیه می کنیم از شومینه هایی که با شیشه محصور می شوند استفاده نمایید. این نوع شومینه ها نیز بدون دودکش می باشند و به وسیله شیشه تا سقف محصور می شوند.

fireplace-interior-decoration4.jpg

همیشه لازم نیست که تمام خانه را به رنگ و نقاشی ساختمان و یا کاغذ دیواری اختصاص داد. امروزه به دلیل استقبال زیاد طراحان داخلی از چوب های احیا شده می توانید یکی از دیوار ها را با چوب های احیا شده طراحی کنید و شومینه نیز در آن قسمت قرار گیرد.

fireplace-interior-decoration5.jpg

اگر شما دارای فضایی می باشید که شومینه در دل یک دیوار آجری می باشد و از آن خسته شده اید و می خواهید با یک هزینه مناسب محیط را تغییر دهید می توانید دیوار آجری را به رنگ دلخواه خود درآورید و با کمترین هزینه از فضای جدید خلق شده لذت ببرید.

با استفاده از درب آکوستیک طراحی دکوراسیون خود را چندین برابر زیبا تر کنید.

fireplace-interior-decoration6.jpg

استفاده از سنگ های مرمر در دیواری که شومینه در آن قرار دارد یکی از راهکار های پیشنهادی می باشد زیرا سنگ مرمر به طور طبیعی پیچیده می باشد و دارای ترکیب بندی بی نظیری می باشد و به راحتی می توان آن را با سایر وسایل خانه تنظیم کرد.

fireplace-interior-decoration7.jpg

ترکیب چوب و سنگ نیز می تواند طراحی مدرن و خاصی را در پی داشته باشد. استفاده از یک شومینه سنگی همراه با با چوب می تواند حس یک مزرعه و یا یک خانه مدرن را تداعی کند.

fireplace-interior-decoration1.jpg

استفاده از کاشی ها و تکرار طرح ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شاد کردن محیط باشد. می توانید با استفاده از کاشی های زیبا اطراف شومینه محیطی شاد و متفاوت خلق کنید.

fireplace-interior-decoration3.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا