افزونه های برتر ورد پرس wordpress

WordPress-Plugins-png-1394-10-22.png


افزونه های برتر ورد پرس wordpress
امروزه وردپرس یکی از قوی ترین ابزارها برای طراحی سایت ارزان بشمار میرود قابلیت هایی مانند نسب راحت، آسان بودن در هنگام طراحی ، اپن سورس بودن و ... که ورد پرس دارد از جمله عواملی است که ورد پرس را در سرار جهان برای طراحان سایت محبوب کرده است. انعطافی که ورد پرس در طراحی سایت دارد بسیار قابل ملاحظه است تا آنجا که میتواند از ساده ترین سایت های شخصی تا پیچیده ترین سایت های فروشگاهی را با آن طراحی کرد.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی افزونه های مفید ورد پرس بپردازیم امید است تا مورد استفاده قرار گیرد.
ورد پرس را میتوان بدون افزونه ها استفاده کرد اما نتیجه ی کار وب سایتی ساده و بدون قابلیت های روز دنیا میباشد. از آنجا کاربرانی که به سایت شما وارد میشوند قبل از دیدن محتوای سایت باید از طراحی سایت شما نهایت لذت را ببرند تا جذب سایت شده و محتوای آنرا مطالعه کند.
افزونه قادرند تا جلوه ای ویژه به طراحی سایت شما بدهند و محیط را جذاب تر نمایش دهند. حال قصد داریم تا به معرفی چند افزونه مهم و کاربردی بپردازیم با ما همراه باشید...


  1. [*=right]سایت مپ
سایت مپ یکی از عناصر مهم در سایت میباشد که به بهینه سازی سایت شما کمک میکند تا موتورهای جستجو براحتی بتوانند محتوای موجود در سایت شما را شناسایی کنند. نام این افزونه google xml sitemaps میباشد



  1. [*=right]گالری nextgen gallery
این اافزونه ی بسیار کاربردی برای ایجاد انواع گالری های حرفه ای ورد پرسی میباشد که بیش از میلیون ها بار توسط طراحان سایت دانلود شده است. امکان مدیریت تصاویر تشیکیل آلبوم های دلخواه و اسلاید های زیبا از جمله امکانات بالای این افزونه میباشد.



  1. [*=right] سئو (بهینه سازی سایت) wordpress seo by yoast
افزونه ی بالا در بهینه سازی سایت به کمک شما می آیدو با تغییراتی که در سایت شما ایجاد میکند رتبه ی سایت سما را در موتور های جستجو افزایش میدهد. قابلیتی که این افزونه ی قدرت مند دارد بهینه سازی متا تگ ها ، htaccess ها و robots txt و ایجاد نقشه ی سایت میباشد.



  1. [*=right]سرعت لود بالای سایت
افزونه ی wp super cache میتواند سرعت لود شدن سایت شما را بصورت پشمگیری افزایش دهد. این افزونه میتواند یک نسخه ی ذخیره شده از html را به کاربر نشان دهد و مانع از اجرای دستورات تکراری برای باز شدن هر صفحه ی جدید شود. این افزونه برای هاستینگ هایی با دامنهی محدود بسیار مفید میباشد.



  1. [*=right]Sociable چیست؟
این افزونه میتواند اشتراک محتوای سایت شما را در شبکه های اجتماعی به ساده ترین شکل ممکن میسر کند و با افزودن دکمه هایی که دارای انیمیشن های زیبا هستند شانس انتشار مطالب شما را در شبکه های اجتماعی بیشتر خواهند کرد.



  1. [*=right]افزونه ی بسیار جالب google analytics for wordpress
این افزونه بسیار مورد علاقه ی سئو کاران و بهینه سازان سایت میباشد وظیفه ی این افزونه ارائه ی امار و اطلاعات که از گوگل آنالاتیک استخراج میشود میباشد. این امار شامل بازدید ها و مطالبی ازین دسته است که شما را از سختی های کار با گوگل انالاتیک رها خواهد کرد.


  1. [*=right]کپچا با SI CAPTCHA Anti-Spam
به احتمال بالا طراحان سایت با واژه ی کپچا بصورت کامل آشنایی دارند . کپچا ها همان حروف و اعداد بهم ریخته ای است که هنگام ثبت نام، ورود و یا ارسال نظرات و ... برای جلوگیری از ورود ربات های مخرب به سایت بکار میرود. این افزونه علاوه بر ایجاد کپچای قدرتمند تنظیمات پیشرفته ای جهت پنهان کردن فرم برای کاربران ورود کرده را دارد.



  1. [*=right]Wordpress download monitor
کار این افزونه ی قدرتمند و کار آمد شمارش تعداد دانلود های فایل شما در سایت است. شما توسط این افزونه میتوانید محیط آپلودی را برای کاربران خود مهیا کنید و آمار کلیک یا دانلود خود را بدست اورید.

منبع: sorooshpardaz.com |
افزونه های برتر ورد پرس wordpress

 

جدیدترین ارسال ها

بالا