PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
بر اساس یك بررسی، اینترنت اكنون نقش محوری در عرصه سیاسی آمریكا ایفا میكند به طوری كه حدود نیمی از آمریكاییها از اینترنت و دیگر رسانهها برای دنبال كردن مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری جاری این كشور استفاده میكنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، بر اساس یافتههای مطالعه مركز پژوهشی پیو، در حدود ۱۷درصد از تمامی بزرگسالان آمریكایی اظهار كردهاند كه به صورت روزانه وبسایتهای سیاسی را جستوجو كرده، پیامهای كوتاه و ایمیلهای تبلیغات انتخاباتی را میخوانند یا به اشكال دیگر از اینترنت برای آگاه ماندن از مسائل انتخاباتی استفاده میكنند.
به گفته مسوولان این تحقیق، شمار آمریكاییهایی كه مسائل مربوط به رقابتهای انتخاباتی را از اینترنت دنبال میكنند نسبت به رقابتهای انتخاباتی سال ۲۰۰۴ دو برابر شده است.
بر اساس این مطالعه كه طی آن ۲۲۵۱ نفر مورد نظرسنجی قرار گرفتند، طرفداران نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری این كشور به یك اندازه از اینترنت استفاده میكنند. سایتهای ویدئویی آنلاینی مانند یوتیوب و شبكههای اجتماعی مانند فیس بوك و مای اسپیس به عنوان رسانههای مهم در رقابتهای سال ۲۰۰۸ ظهور كردهاند.
بر اساس یافتههای پیو، ۳۵درصد از آمریكاییها، ویدئوهای سیاسی آنلاین مشاهده كردهاند و دهدرصد نیز از شبكههای اجتماعی برای كسب اطلاعات در این زمینه استفاده كردهاند.
باراك اوباما، یكی از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا، از شبكههای اجتماعی برای بهكارگیری هزاران داوطلب به ویژه در میان رایدهندگان جوانی كه در انتخابات قبلی دسترسی به آنها از طریق ابزارهای رسانه دیگر دشوار بود، استفاده كرده و همچنین دههامیلیون دلار برای كمكهای مالی به تبلیغات خود از طریق اینترنت جمعآوری كرده است.
منبع
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، بر اساس یافتههای مطالعه مركز پژوهشی پیو، در حدود ۱۷درصد از تمامی بزرگسالان آمریكایی اظهار كردهاند كه به صورت روزانه وبسایتهای سیاسی را جستوجو كرده، پیامهای كوتاه و ایمیلهای تبلیغات انتخاباتی را میخوانند یا به اشكال دیگر از اینترنت برای آگاه ماندن از مسائل انتخاباتی استفاده میكنند.
به گفته مسوولان این تحقیق، شمار آمریكاییهایی كه مسائل مربوط به رقابتهای انتخاباتی را از اینترنت دنبال میكنند نسبت به رقابتهای انتخاباتی سال ۲۰۰۴ دو برابر شده است.
بر اساس این مطالعه كه طی آن ۲۲۵۱ نفر مورد نظرسنجی قرار گرفتند، طرفداران نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری این كشور به یك اندازه از اینترنت استفاده میكنند. سایتهای ویدئویی آنلاینی مانند یوتیوب و شبكههای اجتماعی مانند فیس بوك و مای اسپیس به عنوان رسانههای مهم در رقابتهای سال ۲۰۰۸ ظهور كردهاند.
بر اساس یافتههای پیو، ۳۵درصد از آمریكاییها، ویدئوهای سیاسی آنلاین مشاهده كردهاند و دهدرصد نیز از شبكههای اجتماعی برای كسب اطلاعات در این زمینه استفاده كردهاند.
باراك اوباما، یكی از دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریكا، از شبكههای اجتماعی برای بهكارگیری هزاران داوطلب به ویژه در میان رایدهندگان جوانی كه در انتخابات قبلی دسترسی به آنها از طریق ابزارهای رسانه دیگر دشوار بود، استفاده كرده و همچنین دههامیلیون دلار برای كمكهای مالی به تبلیغات خود از طریق اینترنت جمعآوری كرده است.
منبع