افزایش بازدید سایت با کلمات کلیدی

smtp_ftp

Member
افزایش بازدید سایت با کلمات کلیدی


موتور جستجوی گوگل مهمترین و محبوبترین موتور جستجوی اینترنتی در جهان است که روزانه میلیاردها بار مورد استفاده کاربران واقع می شود، تمام این جستجوها با استفاده از کلمات کلیدی انجام می پذیرد به گونه ای که کاربران با تایپ کلمات کلیدی خود در سایت اقدام به جستجو می کنند. پس کلمات کلیدی نقش حیاتی در نتایج جستجو دارند.



1404285869_google-pagerank.jpeg

رتبه اول نتیجه جستجوی گوگل 8.5 برابر شانس بیشتری نسبت به رتبه پنجم دارد تا مورد توجه کاربر واقع شود تا سایت را بازدید کند.


همیشه این چالش برای مدیران سایت و وب مسترها وجود دارد که چرا با اینکه رتبه خوبی در رنکینگ دارند اما بازدید خوب و مناسبی ندارند وجود دارد. پس مشکل کجاست و چرا با یک طراحی سایت خوب و داشتن رنک بالا بازدید خوبی ندارند؟


کلمات کلیدی که در سایت گوگل جستجو می شوند به دو دسته کلمات کلیدی پر تقاضا و کلمات کلیدی کم تقاضا تقسیم می شوند. و اگر محتوای سایت شما بر اساس کلمات کلیدی پر تقاضا باشد و رنکینگ خوبی نیز در مورد این کلمات کلیدی پر تقضا داشته باشید خواهید دید که بازدید قابل توجهی را از سایت گوگل جذب خواهید کرد. پس کافیست به کلمات کلیدی پر تقاضا در زمینه کاری خود در سایتتان توجه کنید و طراحی سایت متناسبی نیز داشته باشید. پس همیشه کلمات کلیدی را مورد توجه قرار دهید و میزان جستجوی آنها در یک ماه را محاسبه کنید و سایت هایی که از این طریق جستجو می شوند را نیز بیابید و با آنها رقابت کنید.


همچنین باید سعی کنید کلمات کلیدی پرتقاضا با رقابت کم را پیدا کنید برخی کلمات کلیدی هستند که تقاضای زیادی را داشته اند اما سایت های کمی با این کلمات کلیدی در ارتباطند در این صورت کار شما خیلی ساده خواهد شد و به راحتی می توانید در این کلمات کلیدی رتبه خوبی را در میان نتایج جستجوی گوگل بیابید. اما در صورتی که رقابت تنگاتنگ وجود داشته باشد شما باید بیشتر تلاش کنید. همچنین باید میزان کلمات کلیدی را افزایش دهید و به کلمات کلیدی کم تقاضا نیز توجه کنید البته بهتر است کلمات کلیدی کم تقاضایی توجه کنید که رقابت کمتری دارند.

منبع:
افزایش بازدید سایت با کلمات کلیدی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا