افزایش امنیت پیج اینستاگرام با 7 روش سریع و آسان

inbobot

New Member
این موضوع که شما بتوانید پیج هایی با امنیت بالا در اینستاگرام داشته باشید برای همه‌ی کاربران مهم است. از این رو تمامی کاربران تلاش می کنند تا امنیت پیج خود را افزایش دهند. شما می توانید برای افزایش امنیت پیج خود از روش های زیر استفاده کنید.

4a315fabfec2436a8288eea405944be8.jpeg

افزایش امنیت پیج اینستاگرام با 7 روش سریع و آسان
با توجه به این که امروزه فضای اینستاگرام یکی از مهم ترین فضاها برای رشد کسب و کارها شده، از همین رو امنیت آن نیز بسیار مهم شده است. با توجه به مراجعات بسیاری که از سوی کاربران داشتم، تصمیم گرفتم تا مقاله‌ای در این زمینه برای کاربران بنویسم. با مطالعه‌ی این مقاله شما از یک پیج با امنیت بالا برخوردار خواهید بود. البته باید دقت داشت که این موضوع صددرصدی نیست، همانطور که روزانه تیم اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را ارائه می کند، مسلما هکرها نیز روش‌های جدیدی را اختراع می کنند. با این حال نباید از بحث امنیت غافل شویم. در ادامه روش‌هایی برای افزایش پیج اینستاگرام گفته شده است. آن‌ها را به دقت بیاموزید و اجرا کنید.

استفاده از ایمیل معتبر برای افزایش امنیت پیج

اینستاگرام یکی از روش‌های افزایش امنیت پیج را تایید ایمیل معرفی کرده است. در واقع می توانید ایمیل را در اینستاگرام خود به ثبت برسانید، اینستاگرام در همین راستا پیامی را به ایمیل فرستاده شده ارسال خواهد کرد و از شما می خواهد که آن ایمیل را تایید کنید. شما باید وارد حساب ایمیل خودتان شوید و روی لینک قرار داده شده کلیک کنید. زمانی که این کار را می کنید، اینستاگرام در دیتای خود ثبت می کند که این حساب مربوط به این ایمیل است و شما می توانید هر زمان که با مشکل مواجه شدید، با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرد.

اینستاگرام اولین کاری که می کند از طریق ایمیل با شما ارتباط می گیرد و در صورتیکه در ایمیل خودتان تایید کنید که در حال حاضر حساب شما دچار تغییراتی می شود که از طرف شما نیست، اینستاگرام سریعا آن را از دسترس هکر خارج می کند.

برخی از دوستان را دیده‌ایم که از طریق ایمیل دوستان اقدام به انجام این کار می کنند. در همین ابتدا می گویم به هیچ وجه این کار را نکنید. شاید بتوان گفت بدترین کاری که می توانید با حساب خودتان انجام دهید این است که ایمیل که بسیار مهم است را در اختیار دیگران قرار دهید و یا از ایمیل دیگران استفاده کنید. اطلاع از ایمیل، دیگران را قادر می سازد تا بتوانند پیج شما را به دیگران بفروشند.

شماره تلفن روشی سریع تر برای تغییر پسورد اینستاگرام

در بالای مقاله ایمیل را گفتیم. دومین بخشی که اینستاگرام از ما تقاضا می کند تا آن را برای افزایش پیج اینستاگرام تکمیل کنیم، استفاده از شماره تلفن است. من اغلب کاربرانی را که دیده ام، با استفاده از شماره تلفن در اینستاگرام حساب کاربری ساخته اند. این مسئله هیچ مشکلی ندارد، مشکل آن زمانی است که شما آن شماره را برای همیشه از بین میبرید و یا این که از دسترس خارج می کنید.

هر زمان که تصمیم گرفتید شماره تلفن خود را تغییر دهید، حتما به یاد داشته باشید که آن را در اینستاگرام نیز تغییر دهید. زمانی که شماره تلفن را به صورت مجدد در اینستاگرام ثبت می کنید، کدی برای شما ارسال می شود مبنی بر این که شما شماره تلفن را تایید کنید. آن کد را در اینستاگرام وارد می کنید و امنیت پیج خود را بالا میبرید. در برخی از موارد دوستان دچار مشکلاتی می شوند در این زمینه و البته برخی از آن‌ها به راحتی قابل حل است. دقت کنید که ایمیل مطمئن تر است.

رمز دوم را برای افزایش امنیت پیج فعال کنید

همه‌ی کسانی که در اینستاگرام حساب کاربری دارند، می دانند که در هنگام ثبت نام از شما یک رمز می خواهد حال به جز این رمز، رمز دیگری نیز وجود دارد که به آن رمز دوم گفته می شود. اینستاگرام رمز دوم را قرار داده است تا میزان امنیت پیج شما را افزایش دهد. شما رمز اول را خودتان انتخاب می کنید، درصورتیکه انتخاب رمز دوم اصلا بر عهده ی شما نیست. اینستاگرام برای حفظ امنیت 6 عدد کد را برای شما ارسال می کند و از شما می خواهد که این کد‌ها را در جایی ثبت کنید. بعدها که دچار مشکل شوید، اینستاگرام از شما می خواهد که یکی از این کدها را وارد کنید.

دقت داشته باشید که این کدها یکبار مصرف هستند. هر زمان که دیدید کدی برای استفاده ندارید، دوباره از اینستاگرام بخواهید که برای شما 6 عدد کد بفرستد تا در زمان‌های ضروری بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

رمز اینستاگرام را برای افزایش امینت پیج لطفا جدی بگیرید

بسیاری از کاربران زمانی که در اینستاگرام حسابی را برای اولین بار می سازند، خیلی به داشتن یک رمز قوی و مهم توجه ندارند. اگر جز آن دسته از افراد هستید، اصلا نگران نباشید شما به راحتی می توانید رمز حساب خود را تغییر دهید. همین الان که تصمیم گرفتید رمز حساب خود را تغییر دهید ، حال باید مانند سری اول رفتار نکنید. برای داشتن یک رمز قوی حتما باید از حروف و اعداد و گاها از علامت‌ها استفاده کنید. hg52%%5@65jm این یکی از رمزهایی است که من به شدت می پسندم. البته نه به این معنا که شما کاربران این رمز را بردارید و استفاده کنید. چرا که این رمز لو رفته است.

به صورت کلی از رمزهایی که از حروف ناشناخته بهره برده اند مسلما بسیار قوی تر هستند. رمز اول خود را به هیچ وجه کمتر از 8 کاراکتر برندارید.

مکان آخرین فعالیت خود را چک کنید

اینستاگرام به ما قابلیتی داده است که از طریق ان می توانید مکان آخرین فعالیت خود را ببینید. در واقع می توانید ببینید که آخرین بار از کجا به حساب اینستاگرام خود وصل شده اید. زمانی که دیدید هر روز سیگنال اتصال شما عوض می شود می توانید مشکوک شوید. با این حال هنوز نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که شما هک شده اید. در ادامه ی مقاله دلیل آن را بیان می کنیم.

اطلاعات و دیتا حساب خود را به صورت دوره ای از اینستاگرام بخواهید

اینستاگرام اطلاعات حساب شما را ذخیره می کند و در هر زمان که نیاز داشته باشید می تواند آن‌ها را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید به صورت دوره ای اطلاعات حساب خود را از اینستاگرام بخواهید و پس از دریافت آن‌ها که البته با توجه به میزان فعالیت شما متفاوت خواهد بود. گاهی ممکن است که زمان زیادی نیاز باشد تا اطلاعات حساب شما دانلود شود و در بعضی اوقات با یک اشاره تمام اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد.

زمانی که اطلاعات را دریافت کردید، آن‌ها را با واقعیتی که خودتان می دانید تطبیق دهید و زمانی که متوجه شدید، تعداد تناقض‌ها بسیار زیاد است، به صورت جدی تری مسئله ی امنیت پیج را دنبال کنید.

حساب اینستاگرام خود را برای افزایش امنیت پیج تان به فیسبوک وصل کنید

با توجه به این که اینستاگرام و فیس بوک متعلق به یک شرکت هستند این امکان وجود داد که حساب اینستاگرام خود را به پیج فیس بوکتان وصل کنید. زمانی که حساب اینستاگرام تان با مشکلی مواجه شود، سریعا می توانید از طریق پیج فیس بوک تان اقدام به بازگردانی آن کنید. اغلب کاربرانی که من تا حالا دیده ام از داشتن حساب فیسبوکی سرباز زده اند. این کار بسیار خطرناک و اشتباه است؛ خصوصا برای افرادی که دارای یک پیج بزرگ بیزینسی هستند و امنیت پیج برای آن‌ها خیلی مهم است.

یکی از نکاتی که کاربران نسبت به آن بی توجهی می کنند این است؛ زمان که با یک مشکل مواجه می شوند؛ سریعا فکر می کنند که حساب آن‌ها هک شده است در صورتیکه واقعا این چنین نیست!!! برای این که مطمن شوید که حساب شما هک شده است نیاز است تا تعدادی از گزینه‌های بالا برای حساب شما رخ دهد. اجازه دهید یک مثالی بزنم تا مفهوم کلام راحت تر بیان شود.

فرض کنید شما به مکان آخرین فعالیت خود نگاه می کنید و می بینید که مکان اخرین فعالیت شما جایی است غیر از شهری که شما در آن جا حضور دارید. نباید سریعا نگران شوید. بلکه باید گزینه‌های دیگر را نیز چک کنید و اگر دیدید که گزینه‌های بیشتری وجود دارد که به شما ثابت می کند که حساب شما هک شده است؛ در آن زمان می توانید این مسئله را با پشتیبانی اینستاگرام مطرح کنید. چرا که مثلا زمانی که شما می خواهید به اینترنت متصل شوید، دستگاه شما سعی می کند که به قدرتمندترین و دسترس ترین ای پی وصل شود. به عنوان مثال کسی که در تهران زندگی می کند ممکن است حتی به ای پی کرج هم وصل شود.

نتیجه گیری

امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر شبکه‌ی اجتماعی محسوب می شود که باید به آن دقت کنید. داشتن سطح بالایی از امنیت برای همه‌ی ما ضروری است؛ حال اگر پیج شما بیزینسی باشد؛ وجود امنیت بالا بسیار ضروری و مهم است. در این مقاله تمام روش‌هایی که به کمک آن‌ها بتوان امنیت پیج اینستاگرام را افزایش داد آورده شده است. اجرای تمام آن‌ها می تواند امنیت پیج شما را چندین برابر کند.
 

masoudfn

Member
مهم ترین عامل برای بالا رفتن امنیت هر اکانتی استفاده از رمز عبور خیلی قوی و فعال کردن ورود مرحله دوم هستش.
و اینکه اطلاعات رو راحتر در اختیار هر کسی قرار ندید. تمام
دیگه کسی نمیتونه به شما چپ نگاه کنه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا