افزايش مشكلات امنيتي با نزديك شدن جام جهاني

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


بر اساس گفته شرکت امنیتی Symantec آفریقای جنوبی به خاطر افزایش پهنای باندش با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال با یک طوفان کامل در امنیت روبه‌رو خواهد شد.


به گفته سرپرست ناحیه آفریقای جنوبی شرکت Symantec آن‌ها همیشه در همه کشورها با این نکته مواجه شده است که با افزایش دست‌رسی و سرعت پهنای باند فعالیت‌های خراب‌کارانه بر روی اینترنت به شدت افزایش می‌یابد.


وی همچنین گفت که تحقیقات ما نشان می‌دهد که وقایعی مانند جام جهانی فوتبال محرک فعالیت‌های کلاه‌بردارانه اینترنتی، وب‌سایت‌های تقلبی، حملات spam و هک کردن‌ها هستند.


پلیس انگلیس تا کنون بیش از صد پرونده جرم مرتبط با جام جهانی فوتبال را کشف کرده و خاتمه داده است و کشور مصر در صدر فعالیت‌های خراب‌‌کارانه اینترنتی در اروپا و خاورمیانه و آفریقا در سال 2008 قرار گرفته است.


شرکتSymantec تجهیزات و حس‌گرهای شبکه در آفریقای جنوبی اضافه كرده است تا بتواند بر روی فعالیت‌های مشکل‌زا بر روی اینترنت نظارت بیش‌تری داشته باشد.


این شرکت از تاریخ 8 ژانویه وب‌سایتی را راه‌اندازی كرده است تا اطلاعات فعالیت‌های خراب کارانه اینترنتی مربوط به جام جهانی را بر روی آن قرار دهد و این اطلاعات از شبکه هوشمند جهانی Symantec که در بیش از 200 کشور دنیا بر ترافیک اینترنت نظارت می‌کند، گرفته خواهد شد.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا