افزايش دسترسي به اينترنت موبايل

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


بر اساس جديدترين گزارش اپراسافت‌وار، كاربران تلفن همراه بيش‌تري از گوشي‌هاي خود براي دسترسي به اينترنت استفاده مي‌كنند.


به گزارش ایسنا بر اساس گزارش «موبايل وب» در ماه ژانويه 2010، اين شركت سازنده مرورگرهاي وب و سيستم‌هاي عامل براي وب و پلت‌فرم‌هاي ديگر، گوگل و سايت‌هاي شبكه اجتماعي محبوب جزء پربازديدكننده‌ترين سايت‌هاي اينترنتي با استفاده از تلفن همراه در آسياي جنوب شرقي هستند.


در آسياي جنوب شرقي كه گزارش اين ماه اپرا به آن پرداخته، مشاهده صفحات وب در 10 كشور در مقايسه با آمار يك سال گذشته 599 درصد افزايش داشته است.


كاربران تلفن همراه جهان در ماه دسامبر 2009 در مقايسه با يك سال قبل 159 درصد بيش‌تر از اپراميني استفاده مي‌كردند. بيش از 46.3 ميليون نفر هر ماه از اپراميني استفاده مي‌كنند كه شمار آن‌ها با شمار كاربران مرورگر دسك‌تاپ اپرا براي نخستين بار برابر شده و 11 درصد افزايش نسبت به يك ماه قبل محسوب مي‌شود.


همچنين در اين گزارش شبكه‌هاي اجتماعي نيز مورد توجه قرار گرفته‌اند كه بر اساس آن، فيس‌بوك با 600 درصد افزايش در سال 2009 پرشمارترين بازديدكنندگان وب موبايل را در آسياي جنوب شرقي به خود اختصاص داده است.


توييتر نيز با بيش از دو هزار و 800 درصد افزايش استفاده در فضاي موبايل، سريع‌ترين رشد را در ميان شبكه‌هاي اجتماعي داشته است.


كشورهاي اندونزي، ويتنام، مالزي، تايلند، فيليپين، برونئي، سنگاپور، كامبوج، لائوس و ميانمار 10 كشور آسياي جنوب شرقي هستند كه بيشتر از اپراميني استفاده كرده‌اند.


در سطح جهاني نيز چهار كشور آسيايي اندونزي، هند، چين و ويتنام از نظر استفاده از مرورگر اپراميني در رده دوم، سوم، پنجم و هفتم قرار گرفتند و روسيه با پيش سر گذاشتن آن‌ها در رتبه نخست قرار گرفت. به غير از افزايش مشاهدات صفحات، كاربران منحصر نيز 385 درصد افزايش يافته و انتقال اطلاعات 587 درصد رشد كرد.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا