افزايش توجه شركت‌هاي مخابراتي به خدمات ارزش افزوده

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


اپراتورهاي بزرگ تلفن همراه در جهان در حال برنامه ريزي براي ارائه خدمات پيشرفته ارزش افزوده با استفاده از فناوري نسل سوم تلفن همراه بوده و قصد دارند به جاي تكيه بر درآمد ارائه خدمات صوتي به استفاده از سرويس هاي ارزش افزوده روي آورند.


به گزارش فارس به نقل از اينترنت نيوز، برخي از اپراتورها حتي پا را از اين هم فراتر نهاده به دنبال راه اندازي شبكه هاي نسل چهارم تلفن همراه و ارائه سرويس هاي ديتايي هستند كه از نظر كيفيت بسيار پيشرفته تر از فناوري هاي ثابت انتقال ديتا مانند DSL است.
شركت وريزون از جمله اين شركتها است كه سرويس ديتاي 25 مگابايتي خود را با هزينه 10 دلار در ماه ارائه مي كند. در صورت استفاده از سرويس 20 دلاري تبادل حداكثر 75 مگابايت اطلاعات ممكن خواهد بود.
كاربران همچنين مي توانند با پرداخت 70 دلار در ماه بدون محدوديت متن، عكس و ويديو را با استفاده از تلفن هاي همراه خود مبادله كنند.
كارشناسان مخابرات مي گويند در آينده نزديك مكالمات صوتي با استفاده از گوشي هاي همراه منسوخ شده و عمده درآمد اپراتورها از محل ارائه خدماتي همچون اينترنت همراه، بانكداري همراه، خريد و فروش كالا تامين خواهد شد.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا