افزايش استفاده از آگهي هاي تبليغاتي در بازي هاي کامپيوتري

Salar

Active Member
خبرگزاری سلام - افزايش روزافزون اقبال به بازيهاي کامپيوتري موجب شده تا حجم آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در اين بازي ها نيز روز به روز افزوده شود.

بسياري از شرکتهاي تبليغاتي معتقدند که افراد 18 تا 35 ساله که مخاطبان عمده آگهي هاي گوناگون هستند بيشتر وقت خود را صرف بازي هاي کامپيوتري و نه تماشاي تلويزيون مي کنند و همين امر نشانگر لزوم افزايش حجم آگهي هاي اين بازي هاست.

گفتني است که بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده و در مورد 15 درصد از آنها زمان واکنش کمتر از 5 ماه بوده است. کارشناسان معتقدندکه اين فرايند در سالهاي آينده تقويت خواهد شد.

بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده
 

a Truth Seeking

Active Member
همه اينها داشتن دانش بالا در علم هاي اقتصاد و جامعه شناسي هست.
راست مي گن من اتفاقا تو يك بازي موتور سواري تبليغ يك سيگار معروف به چشمم خورد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا