Salar
Active Member
خبرگزاری سلام - افزايش روزافزون اقبال به بازيهاي کامپيوتري موجب شده تا حجم آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در اين بازي ها نيز روز به روز افزوده شود.
بسياري از شرکتهاي تبليغاتي معتقدند که افراد 18 تا 35 ساله که مخاطبان عمده آگهي هاي گوناگون هستند بيشتر وقت خود را صرف بازي هاي کامپيوتري و نه تماشاي تلويزيون مي کنند و همين امر نشانگر لزوم افزايش حجم آگهي هاي اين بازي هاست.
گفتني است که بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده و در مورد 15 درصد از آنها زمان واکنش کمتر از 5 ماه بوده است. کارشناسان معتقدندکه اين فرايند در سالهاي آينده تقويت خواهد شد.
بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده
بسياري از شرکتهاي تبليغاتي معتقدند که افراد 18 تا 35 ساله که مخاطبان عمده آگهي هاي گوناگون هستند بيشتر وقت خود را صرف بازي هاي کامپيوتري و نه تماشاي تلويزيون مي کنند و همين امر نشانگر لزوم افزايش حجم آگهي هاي اين بازي هاست.
گفتني است که بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده و در مورد 15 درصد از آنها زمان واکنش کمتر از 5 ماه بوده است. کارشناسان معتقدندکه اين فرايند در سالهاي آينده تقويت خواهد شد.
بر طبق جديدترين تحقيقات به عمل آمده 30 درصد از آگهي هاي تبليغاتي گنجانده شده در بازيها در کوتاه مدت با واکنش مثبت کاربران مواجه شده