افتضاح تبلیغاتی مجید آنلاین

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

من با آقای ملایری صحبت کردم و نتیجه به این ترتیب بوده است.

ظاهرا تیم شما یک تیم سه نفره است که با هم هماهنگی کامل ندارید ،زیرا آخرین صحبتی که با آقای پلاشانی شده است ، با توجه به رزرو شدن تبلیغات بالای سایت، قرار بر این شده که بنر شما در پایین سایت قرار بگیرد و ایشان هم موافقت هایی کرده اند که من در جریان جزییات تصمیمات و توافقات نیستم.

ظاهرا تمامی تماسهایی که قبلا داشته اید با موبایل آقای ملایری بوده است ، نمیدونم چی باعث شده که با دفتر تماس بگیرید و یک بار هم با موبایل ایشون برای رفع مشکلتون تماس نگیرید. چون بدلیل مشکلاتی که برای ایشون بوجود اومده از اول این هفته آقای ملایری دفتر نیومدن و در مرخصی هستند ولی خب جالب بود که آقای ملایری به من گفتند قبلا با موبایل ایشان تماس میگرفتید نمیدانم چرا اینبار با موبایل ایشان تماسی نگرفته اید.

البته با آقای پلاشانی تماس تلفنی گرفته شده و صحبت شده و ایشان اظهار نموده اند که در جریان این تاپیک نیستند ، ممنون میشم که خودتون رو هم معرفی کنید تا بهتر بشه پیگیری کرد.

در هر صورت بهتر هستش اول با مسئول تبلیغات مذاکره نمایید و اگر به نتیجه نرسیدید به بنده اطلاع دهید ! ضمنا من هیچ ایمیلی از طرف شما دریافت نکردم.


در کل نتیجه گیری که من از این موضوع کردم این بوده که مشکل از طرف شما و بدلیل عدم هماهنگی بین تیم شما بوده است که در جریان توافقات انجام شده همکارانتون با مسئول تبلیغات نبوده اید.
ممنون میشوم اگر من اشتباه میکنم توضیحات کاملتر بفرمایید و نام خودتان را نیز معرفی کنید.


با تشکر
مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا