اعتراض من نسبت به مدیریت بعضی بخش های سایت

به نام او::

با سلام.متسفانه مدتی هست که به نظر من سطح انجمنهای این سایت پایینتر اومده.!

مثلا همین بخش php الان خدا وکیلی چند وقتی هست که بچه بازی شده و بعضی از کاربران به جای اینکه محترمانه به پستها جواب بدن بیشتر سعی در دمق کردن کاربرای دیگه دارن.

یا در انجمنهای phbb که من به اون جا هم سر میزنم سر اینکه چه کسی نماینده رسمی هستش یه جورایی بین کاربران خود درگیری وجود داره.به پست زیر نگاه کنید::

http://forum.majidonline.com/showthread.php?p=643505#post643505

حتما با پستهای این چنینی برخورد کردید.آقا اگه میتونی به تاپیک جواب بدی و مشکل کسی رو حل کنی این کار رو انجام بده در غیر این صورت چرا با کاربرایی که میان به پستها جواب میدن کل کل راه میندازین؟

من تقاضایی که از مدیریت سایت و مدیریت بخش های مختلف دارم این هست که با چنین کاربرهایی برخورد بشه تا دیگه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.باتشکر.
 

alireza82

Well-Known Member
دوستان مدیر خیلی سعیشون و کردن من ازشون ممنونم !
اما خود کاربرا با توهین هاشون به مدیر ها با عث بوجود اومدن این مشکلات شدن ، من یادمه سیاوش و میلاد یه مدت عالی وبی عیب و نقص کارکردن اما یکی از کاربرا با توهینی که میلاد کرد با عث بوجود اومدن این جو شد ، که خوب خداییش منم جاشون بودم دیگه زیاد برام مهم نبود اینجا چه خبره ، خلاصه اینکه مدر ها زحمتشون روکشیدن این کاربر ها بودن که جنبه نداشتن (میبینید که خودم هم کاربرم ولی آدم از حق نباید بگذره)
خلاصهاینکه اول فکر خودمون باشیم بهد بریم سراغ مدیریت!
من از سیاوش و میلاد بابت زحمت هاشون ممنونم
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا