اطلاعیه همراه اول برای تشریح فرآیند قرعه‌کشی مشترکان خوش حساب در طرح ثامن

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - همراه‌اول با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح فرآیند قرعه‌کشی و اعلام جوایز مشترکین خوش حساب خود در طرح‌ثامن پرداخت.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: قرعه‌کشی‌بر اساس شماره تلفن انجام ‌شده و هر خط فقط یک جایزه را می‌توانست از آن خود کند و احتمال اینکه یک شماره تلفن چند جایزه را ببرد وجود نداشت. در این قرعه‌کشی، پرداخت به موقع صورتحساب، عدم بدهی پیشین در صورتحساب و هر 100 هزار ریال کارکرد دوره، هر کدام یک امتیاز و مشترکانی که امتیاز بیشتری داشتند، از بخت بیشتری برای برنده شدن برخوردار بودند. قرعه‌کشی، از جوایز با ارزش‌بیشتر شروع و در صورت برنده شدن در یکی از جوایز، آن شماره تلفن از ادامه قرعه‌کشی کنار گذاشته می‌شد. در ضمن برای مشترکینی که پرداخت خود را به صورت غیرحضوری انجام داده بودند، جایزه ویژه پیش‌بینی شده بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: مراسم قرعه کشی 8888 جایزه طرح ثامن برای مشترکان خوش حساب همراه‌اول در تاریخ 23 آذرماه سال‌جاری با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما و مدیران مخابراتی در برج‌همراه برگزار ‌شد و سالن قرعه‌کشی این جوایز به روی اصحاب رسانه و عموم مردم باز بود.

بر اساس این اطلاعیه، پس از انجام قرعه‌کشی و مشخص شدن اسامی برندگان، اسامی جهت بررسی بیشتر و تأیید نهایی به دادستانی و صداوسیما ارسال و پس از تأیید نهایی، از تاریخ 29 دی‌ماه جهت اطلاع عموم بر روی سایت همراه‌اول به نشانی
www.mci.ir قرار گرفته است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اطلاعیه همراه اول برای تشریح فرآیند قرعه‌کشی مشترکان خوش حساب در طرح ثامن پس از آن صادر شد که سایت خبری-تحلیلی تابناک روز گذشته با انتشار مطلبی با عنوان "وقتی 43 جایزه پراید نصیب 19 نفر می‌شود؛ دست و دلبازی همراه اول و اعلام نتایج عجیب برندگان طرح ثامن" نتایج قرعه کشی همراه اول برای مشترکان خوش حساب را زیر سوال برد. در بخشی از خبر تابناک که به همراه تصاویر صفحه نتایج قرعه کشی ۸۰ دستگاه خودروی پراید منتشر شده بود آمده "جاي سوال است كه چطور براي 80 نفر جايزه اعلام شده، 43 عدد آن نصيب 19 نفر شده است و اين چه قرعه‌كشي و انتخاب مشتريان بوده كه در آن واحد يك نفر دو يا سه پرايد برنده شده؟"
از سوی دیگر پس از انتشار این خبر و از روز گذشته فهرست اسامی برندگان قرعه کشی همراه اول برای خودروهای پراید و پارس در وب سایت همراه اول غیرقابل دسترس شده و امکان مشاهده آن از طریق لینک "
اعلام اسامی برندگان خوش شانس طرح ثامن" و لینک "جستجو براساس نوع جوایز" وجود ندارد و فهرست برندگان قرعه کشی خودروهای پراید و پارس تا لحظه مخابراه این خبر قابل مشاهده نمی باشد. این در حالی است که در حال حاضر امکان مشاهده برنگان هزینه سفر به مشهد مقدس و اعتبار 200هزار ریالی از طریق وب سایت همراه اول قابل مشاهده است.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا