اضافه کردن امکانات وای فای به دوربین های DSLR با Weye Feye

jahanfoam

Member
xweyefeye_1-narenji-20130730.jpg.pagespeed.ic._VHDY52eeI.jpg
[h=1][FONT=B Yekan, tahoma]اضافه کردن امکانات وای فای به دوربین های DSLR با Weye Feye[/FONT][/h]

ارتباط وای فای کم کم تبدیل به یکی از امکانات معمول دوربین های جدید می شود. قابلیتی که به عکاسان اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را به اسمارت فون خود انتقال داده یا اینکه دوربین را از راه دور کنترل کنند. و اینگونه است که دارندگان دوربین های قدیمی احساس می کنند از قافله عقب مانده اند.

اما با ورود Weye Feye به بازار، می توانید به سادگی جعبه ای کوچک را با کابل USB به دوربین DSLR کانن یا نیکون خود متصل کنید و یک نقطه اتصال در شبکه مهیا کنید. این ابزار کوچک با برد ۸۰ متری و زمان تاخیر ۲۰۰ میلی ثانیه ای، گجتی عالی برای عکاسی است.


پس از اتصال Weye Feye به دوربین و برقراری ارتباط آن با موبایل، عکاسان می توانند از طریق اپلیکیشن های ویژه اندروید یا iOS، نمایی زنده از قاب تصویر دوربین را در اختیار داشته باشند، پارامترهای نوردهی را تغییر دهند، فوکوس را تنظیم کرده و از راه دور به عکاسی یا فیلمبرداری بپردازند.


ابعاد ۸.۳ در ۴.۵ در ۱.۶ سانتی متری این گجت کوچک به آن اجازه می دهد که بدون دردسر، گوشه سه پایه جا خوش کند یا حتی اینکه روی کفشک دوربین سوار شود.


عمر باتری آن هنگام نمایش زنده تصویر، هفت تا هشت ساعت برآورد می شود. وقتی هم که از آن در gallery mode بهره می برید، تا ۱۴ ساعت می توانید به انتقال عکس و ویدیو بپردازید.


Weye Feye قرار است از شهریورماه با قیمت ۲۴۹ یورو به بازار بیاید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا