اضافه وديعه تلفن 135 هزار مشترك تهراني مسترد شد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


مدير عامل شركت مخابرات استان تهران گفت: از مجموع 150 هزار مشترك تهراني كه به علت تاخير در عملياتي شدن دستورالعمل حذف وديعه تلفن ثابت اضافه پرداخت كرده‌اند، وديعه 135 هزار مشترك بازگردانده شده است.


محمد روح‌الهي در گفت‌وگو با فارس در خصوص ودايع 150 هزار مشترك تهراني كه به علت تاخير در عملياتي شدن دستورالعمل حذف وديعه تلفن ثابت، براي دريافت خط ثابت وديعه پرداخت كرده‌اند، گفت: وديعه 135 هزار مشترك بازگردانده شده و 15 هزار مشترك باقي‌مانده هنوز براي اخذ وديعه مراجعه نكرده‌اند.
وي ادامه داد: عليرغم اطلاع‌رساني كامل شركت مخابرات از طريق انواع نامه‌نگاري و تماس تلفني با مشتركان، هنوز 15 هزار مشترك براي پس گرفتن ودايع خود مراجعه نكرده‌اند.
روح‌الهي در پاسخ به اين سوال كه در صورت عدم مراجعه مشتركين اين مبلغ به حساب حق‌المكالمه گذاشته مي‌شود، گفت: يك راه‌حل اين است كه مابه‌التفاوت مبلغ به عنوان حق‌المكالمه به حساب مشتركان گذاشته شود و از اين طريق تصفيه شود اما شركت مخابرات بيشتر مايل است كه مشتركان خود در خصوص نحوه‌ بازپرداخت اين پول تصميم بگيرند و حتي‌الامكان با رضايت مشتركان تصفيه شود.
وي در خصوص اين كه مشتركان تهراني چه مقدار به عنوان مابه‌التفاوت اين قيمت به مشتركان دريافت مي‌كنند، گفت: مشتركان در حدود 50 هزار تومان دريافت مي‌كنند كه البته اين مقدار در شهرهاي كوچك و روستاها متفاوت است.
مديرعامل شركت مخابرات استان تهران توضيح داد: در شهرهاي كوچك مبلغ وديعه 80 هزار تومان و در روستاها 65 هزار تومان بوده كه به اين ترتيب مابه‌التفاوتي كه برگردانده مي‌شود نيز در شهرهاي كوچك و روستاها كمتر از شهر تهران است.
به گزارش فارس، از مرداد سال گذشته، قانون گرفتن وديعه از مشتركان تلفن ثابت منتفي شد و مقرر شد از اين پس تنها مبلغ 50 هزارتومان به عنوان حق اتصال از مشتركان دريافت ‌شود.
بنابراين گزارش، عملياتي شدن دستورالعمل اين طرح تا تاريخ 87/10/1 به طول انجاميد و به دليل تاخير در عملياتي شدن دستور العمل در بازه زماني 87/5/1 تا 87/10/8 عليرغم دستور حذف وديعه از مشتركان وديعه اخذ شد كه شركت مخابرات در حال بازگرداندن اين مبلغ به صورت نقدي، گرفتن شماره حساب و انتقال اين مبلغ به حساب و يا پرداخت آن به جاي قبوض، به مشتركان است.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا