اصول کار با dispatchEvent

سلام
اگر بخواهیم یک سری رویداد مثلا موس در یک کلاس ایجاد میشن نتیجه رویداد در کلاس دیگر اتفاق بیفته چه جوری میشه. من یک چیزایی در مورد dispatchEvent خوندم ولی چون در یک پروژه توضیح داده بود سر در نیاوردم و خواستم برای خودم تو یک پروژه دیگه درش بیارم نشد. چون اصول استفاده از اون را نمی دونستم و نتونسته بودم درک کنم. حالا از دوستان در مورد اصول استفاده از اون و چه چیزهایی را باید داشته باشیم و بهش بدیم منو راهنمایی کنه بسیار ممنون خواهم شد.
 
دوست عزیز ممنونم. ولی من فرصت اینکه برم مراحل فوق را انجام بدم تا به نتیجه برسم ندارم. برای اونهایی که مسلط هستند کاری نداره .اگه چند تا اشاره بکنید که چه کلاس و توابعی نیاز هست انشاء الله متوجه میشم
 
سلام فیلم را هم دیدم ولی میخوام دقیقتر توضیح بدین چون موفق نشدم با پروژه خودم تطبیق بدم.
تو امضا را م نگاه کردم ولی مقدار زیادی از کد ها وجود داره که باعث شده در درکش به مشکل بر بخورم. بی زحمت عصاره مطلب را بهم بدین. خدا خیرتون بده.
چیزی که می خوام اینه:
یک رویداد MouseEvent.CLICK در یک کلاس دیگه اتفاق می افته اگه بخوام این رویداد در کلاس اصلی یعنی کلاس دیگه اثر بزاره دقیقا باید کدها رو چه جوری بنویسم؟
 

flash.developer

Active Member
شما نیازی به dispatchEvent نداری باید دسترسی و وراثت رو یاد بگیری آموزشش توی انجمن هست اگه سرچ بکنی

[h=2][/h]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا