اصول لینک سازی داخلی

WESMS

New Member
لینک داخلی فرایند اضافه کردن پیوندها در وب سایت شما است که به محتوای دیگر در همان دامنه هدایت می شوند. در مورد بهترین روشها برای لینک داخلی نظرات بسیاری وجود دارد ، بنابراین اجازه می دهیم به "بهترین روشهای رایج" بپردازیم.
برای لینک های خود از انکر تکست توصیفی استفاده کنید. توجه کنید که پیوند مربوط به انکر تکست شما را به مقاله ای درباره متن لنگر راهنمایی می کند. نیازی به توصیف بیش از حد نیست ، فقط باید از عقل سلیم استفاده کنید تا قضاوت کنید که آیا انکر تکست پیوند را توصیف می کند یا خیر. این به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا ارتباط یک لینک را تعیین کنند.
فقط به صفحات مرتبط لینک دهید. یک قانون کلی برای پیوند صفحاتی است که دارای محتوای مشابه یا همپوشانی هستند. به این ترتیب اگر اطلاعات دقیقی پیدا نشود ، هم خوانندگان انسانی و هم رباتها می توانند به راحتی از طریق لینک به مطالب مشابه آن را پیدا کنند. همچنین ، از پیوند دادن به صفحات سطح بالاتر مانند صفحه اصلی خودداری کنید. شما می خواهید افراد سایت شما را حفر کنند اما به صفحه اصلی برنخواهند گشت.
تعداد پیوندهای دستی را در یک صفحه تا حدود پنج نگه دارید. به استثنای مقالات بسیار بزرگ ، شما نمی خواهید صفحه خود را با پیوند داخلی شلوغ کنید. به سادگی به مرتبط ترین صفحات پیوند دهید. این امر به افراد و رباتها امکان می دهد تا مناسب ترین اطلاعات را پیدا کنند ، بنابراین سایت شما بهینه تر می شود.
روشهای کلی لینک داخلی
هنگام استفاده از لینک های داخلی ، لینک ها را در همان صفحه باز کنید. این کمک می کند تا مردم به آنچه بر روی آنها کلیک می کنند متمرکز شوند.
فقط از عناوین پیوند استفاده کنید هنگامی که به کاربران کمک می کند تا حرکت کنند. به طور معمول انکر تکست شما توضیح می دهد که موضوع صفحه چیستد ، اما اگر فکر می کنید شخصی می تواند از اطلاعات بیشتری بهره مند شود ، از تیتر به عنوان لینک استفاده کنید. سعی کنید انکر تکستر را تکرار نکنید زیرا کاربر می تواند آن را بخواند. عنوان لینک فقط برای کاربران مرتبط است و نه رباتهای موتور جستجو.
منبع:
http://meysamseo.parsiblog.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا