اشکال ناسازگاری ویندوز ویستا موجب برتری ویندوز اکس پی میشود

وضعیت
موضوع بسته شده است.

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
از حدود شش ماه پیش و هنگامی که سیستم عامل جدید مایکروسافت به بازار معرفی شد، تولیدکننده های رایانه های شخصی تا کنون میلیون ها دلار خرج تبلیغات ویندوز ویستا کرده اند اما در نهایت استفاده از این سیستم عامل در موارد بسیاری باعث رنجش کاربران شده است.

مهندس David Daoud عقیده دارد که چندین ابزار کلیدی مرتبط با شغل وی که بر روی ویندوز ویستا عمل نمی کنند باعث رنجش وی شده است. وی از نرم افزار Lotus Notes برای مدیریت ایمیل ها و شبکه متصل میان خانه و اداره نام برده است. همچنین دوربین فیلمبرداری وی قادر نیست با سیستم عامل ویندوز ویستا ارتباط برقرار کند. وی در ادامه می گوید:" بطور اساسی آنها کار نمی کنند."

اینچنین از مشکلات نرم افزاری بخش طبیعی ایجاد زحمت های خانواده سیستم عامل ویندوز می باشد که در واقع این اشکال با هر بار عرضه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز به سراغ کاربران می آید.

برای حل این مشکل همچنان کاربران ترجیح میدهند رایانه هایی را خریداری نمایند که با توجه به برخورداری از تجهیزات سخت افزاری جدید به سیستم عامل ویندوز اکس پی مجهز باشد. برای مثال شرکت هایی مانند Dell، Hewlett-Packard (HP)، Lenovo و توشیبا اخیرا شروع به عرضه سیستم هایی کرده اند که از ویندوز XP برخوردار میباشند.

قابل توجه است که مایکروسافت برای عرضه سیستم عامل ویندوز ویستا بهترین عملکرد را برای ایجاد سازگاری سخت افزارها به انجام رسانده است بطوریکه بیش از 2 میلیون عدد ترکیب سخت افزاری با ویندوز ویستا سازگار می باشند.

یکی از مالکان خرده فروشی رایانه های شخصی پیرامون فروش ویندوز ویستا می گوید:" ما شکایات بسیاری را بعد از فروش رایانه های مجهز به ویندوز ویستا دریافت کردیم که در آخر فروش آن کاملا متوقف شد. وی می گوید مردم مراجعه می کردند و درخواست داشتند که لطفا این را (ویندوز ویستا) حذف نمایید و ویندوز XP را برایمان نصب کنید."

با این وجود فروشگاه های Circuit City در ایالات متحده، 9 مدل مختلف رایانه مجهز به ویندوز XP را همچنان به فروش می رسانند بطوریکه فروشگاه Best Buy دیگر هیچ رایانه مجهز به ویندوز XP را عرضه نمی کند.

گروه کاربران ویندوز (Windows User Group) می گویند که ویستا "هیبت آور" است و تمامی کارمندان آنان از ویندوز ویستا بهره می برند اما آنها در انجمن های آنلاین و مشاوره های خود به مشتریان اخطار می دهند که ارتقا به ویندوز ویستا می تواند نا خوشایند باشد.

آماری رسمی نشان میدهد که در حال حاضر 72 درصد از کاربران، ویندوز ویستا را مطلوب میدانند و 8 درصد غیر مطلوب به همراه باقیمانده ای که بی طرف شمرده شده اند. گفتنی است که در حدود 96 درصد از کل صفحه کلید ها و موس ها، اسکنرها، چاپگرها و دیگر دستگاه های جانبی بطور کامل از ویستا پشتیبانی می کنند. در سوی دیگر 2000 عدد نرم افزار سازگاری کامل با این سیستم عامل دارند که تعداد 49 عدد آنان در لیست 50 نرم افزار برتر فروش میباشد.

اما ابزاری مانند Norton SystemWorks که برنامه ای امنیتی است هنوز نتوانسته است با ویندوز ویستا هماهنگ شود یا ابزار TiVo که همچنان ناسازگار باقی مانده است.

مایکروسافت از ارائه توضیحات کامل پیرامون مشکلات خاص کنونی جلوگیری می کند که باعث شده است سوال های بسیاری بدون جواب باقی بمانند.


منبع:http://www.winbeta.net
 

Mamadex

Member
به نظر می رسد که باید از ویندوز اکسپی جدا شد اما تغییرات جدید ویستا و سردرگمی ما را به اکسپی نزدیک تر میکند هر چند که ماکروسافت جدید لایو گونه است و باید با تکنولوژی حاظر پرشی جلو رفت و خود را در اکسپی چند سال پیش جدا کرد
 

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
سلام دوست من به جمع بروبچ مجیدانلاین خوش اومدی
لطفا به تاریخ تاپیک توجه کن گردگیری تاپیکهی قدیمی ممنوعه

ممنون
تاریخ تاپیک:Saturday 21 July 2007, 22:04
تاریخ امروز:Wednesday 29 October 2008
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا