استوک فوتو سایت فروش عکس و سورس گرافیکی ایرانی

عکاس

New Member
استوک فوتو برای عکاسان

وبسایت استوک فوتو دات آی آر اولین وب سایت در زمینه خرید و فروش عکس و گرافیک به زبان فارسی می باشد هدف از راه اندازی این مجموعه ایجاد محیطی هنری و در عین حال تجاری برای هنرمندان تجسمی می باشد .


همواره یکی از بزرگترین مشکلات عکاسان ، طراحان و هنرمندان امکان فروش آثارشان در داخل و خارج از کشور بوده و هست . سایت های بسیاری در خارج از ایران در این زمینه فعالیت می کنند اما متاسفانه به دلایل محدودیتهای زیادی که برای فارسی زبانان و مخصوصا ایرانیان وجود دارد امکان فروش برای این طراحان و عکاسان عملا امکان پذیر نیست.

وب سایت استوک فوتو مجموعه ای است برای فروش عکس ها ، طرح های گرافیکی و هنری شما به همه طراحان و هنردوستان فارسی زبان داخل و خارج از ایران .

استوک فوتو به هنرمندان خود امکانات زیر را می دهد :

امکان فروش عکس
امکان فروش طرح های گرافیکی بصورت سورس
امکان فروش انیمیشن و آبجکتهای سه بعدی
امکان فروش طرح های آماده وب
اختصاص فضای نامحدود برای هر عضو
اختصاص امکاناتی از جمله وبلاگ ، گالری ، لیست دوستان
ایجاد محیطی برای فروش هر چه بهتر آثار هنری
تبلیغات در سایت های مرتبط



استوک فوتو برای طراحان و دوستداران هنر
استوک فوتو بانک عکسهای ایرانی ، طرح های گرافیکی فارسی و ایرانی برای فارسی زبانان می باشد هدف ما ایجاد مجموعه ای قدرتمند از تصاویر آماده ، طرح های گرافیکی برای طراحان و شرکتهای تبلیغاتی می باشد که با هزینه کمی در اختیار شما قرار می گیرد .


 

iransell

New Member
اين سايت براي طراح هاي ايران لازم بود

سايت بسيار خوبي است:paint:
اين سايت براي طراح هاي ايران لازم بود چون واقعا عکس و طرح ايراني با کيفيت روي اينترنت و توي بازار خيلي کم هستش - با يه همچين سايتي ميشه براحتي يک طرح خوب پيدا کرد و سريع کار مشتري رو راه انداخت و تبديل به اسکناس و اينا:green: .... البته بايد پر بشه
من هم عضو شدم اميدوارم هر روز پر بار تر شه
 

عکاس

New Member
مرسی

امیدواریم این سایت بتونه برای طراحان و عکاسان مفید واقع بشه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا