استقاده از deforming mesh در massfx

shahin1328

Member
با سلام
در ورژن 2011 ابزاری به نام deforming mesh در Reactor بود که کارش این بود که اگر سطح مدل مثلا با استفاده noise تغییر کند روی مدل هایی که روی آن می افتند اثر می گذاشت. حالا در ورژن 2012 به بعد به جای Reactor ابزار MassFx جایگزینه شده است. ولی دو ویژگی مثلاً شبیه سازی سطح آب و deforming mesh وجود ندارد. می شود لطفا راهنمایی فرمایید.
ممنون
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام
جسم رو انتخاب کنید و مدیفایر MassFX Rigid Body رو بهش بدید، بعد از همون پنل تنظیمات Shape Type رو روی Concave بذارید و روی دکمه ی Generate که کمی پایین تر هست کلیک کنید. اگر جسم پیچیدگی زیاد داشت و شکل مطلوبی به شما نداد میتونید MeshDetail رو زیاد کنید و سایر تنظیمات همون بخش.
 

shahin1328

Member
ممنون آیا زمانی که حالت noise به صورت انیمیشن تغییر کند. مشکلی پیش نمی آید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا