استفاده همزمان از فلش و air ??

behrooz-m

Member
سلام
سوالم اینه که من یه پروژه فلش کار کردم حالا به عنوان مثال من میخوام دکمه مینیمایز هم داشته باشم که داخل فلش با کد نمیشه این کار رو کرد حالا من میخوام از air استفاده کنم چطور میشه داخل این پروژه از air استفاده کرد
اصلا میشه؟
چون در مورد air اطلاعات زیادی ندارم!
 

mehdadoo

Member
air runtime کاری نمیکنه جز اینکه به برنامه فلش اجازه میده از dll های نا محدودی استفاده بکنه. قابلیت های اضافی. طبیعی هست که برنامه ساخته شده برای air نمیتونه در مرورگر بارگزاری بشه.
فقط کافیه تا در فلش پروفشنال تایین بکنی بجای کامپایل شدن برای مثلا flash player 10 به air 2.0 پروژت رو خروجی بدی. بعد بجای اینکه خروجی پروژت .swf باشه، فایلی با پسوند .air رو خروجی میگیری. البته میشه مستقیم .exe هم خروجی داد، که در اون صورت حجم نهایی کارت 25 مگابایت اضافه میشه، در عوض استفاده کننده برنامت نیاز نداره air runtime روی سیستمش نصب باشه.

این کلیات قضیه بود.
 

behrooz-m

Member
سوال من مشخص بود و خیلی کلی نبود
اما جواب شما خیلی کلی بود
من اگه قرار باشه پروژم رو به air سیو بزنم که همه چیزش بهم میریزه دوست عزیز
 

aliamel

کاربر فعال
بهروز جان !
در حال حاضر امکان بارگذاری اپلیکیشن های air در داخل فایل های swf موجود نیست . اما از نسخه cs4 این امکان مهیا شده که بتونی اپلیکیشن های air رو از طریق مرورگر هم فراخوانی کنی .
اگه پروژه ای که داری روش کار می کنی چندان پیچیده نیست و یا اوایل کار هستی و هم چنین اگه می خوای از قابلیت می نیمایز کردن بهره مند بشی یک راه اینه که پروژه رو به air تبدیل و در مواقع مورد نیاز فایل های فلش خودت را بهش اضافه و یا لود کنی !
گاهی اوقات این قبیل تبدیلات مشکل خاصی در پروژه نهایی به وجود نمیاره .
 

behrooz-m

Member
خیلی ممنون
حالا قضیه کاملا برام روشن شد
ممنون
ترجیح میدم مینیمایز نداشته باشم یا اگر شد از طریق show desktop انجامش بدم یا یه فکر دیگه ای میکنم براش نمیخوام از اول برم داخل ایر
:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا