mr_animation
Member
برای ساخت انیمیشن های حرفه ای معمولا از چندین نرم افزار استفاده میشه . مثلا داینامیک را با Cinema4d میزنن و رندر را با 3dsmax و مدل ها و تکسچر را با maya
سوال من اینه که چگونه داینامیک ها را بین نرم افزارها انتقال بدیم
آبجکت ها که به زبان مشترک FBX یا OBJ انتقال پیدا می کنند ولی داینامیک ها به چه صورت ؟
مثلا داینامیکی که با Cinema4d یا Realflow یا Maya گرفته میشه چگونه برای رندر به داخل مکس انتقال پیدا می کنه
یا برعکس داینامیکی که مکس یا cinema4d گرفته شده چگونه به مایا انتقال بدیم برای رندر
با تشکر
سوال من اینه که چگونه داینامیک ها را بین نرم افزارها انتقال بدیم
آبجکت ها که به زبان مشترک FBX یا OBJ انتقال پیدا می کنند ولی داینامیک ها به چه صورت ؟
مثلا داینامیکی که با Cinema4d یا Realflow یا Maya گرفته میشه چگونه برای رندر به داخل مکس انتقال پیدا می کنه
یا برعکس داینامیکی که مکس یا cinema4d گرفته شده چگونه به مایا انتقال بدیم برای رندر
با تشکر