استفاده از مدل های آماده از مکس به مایا ؟؟؟

سلام به دوستان عزیز
محل دیگه ای پیدا نکردم تا این سوال رو بکنم لذا دوستانی که در این زمینه هستند یه راهنمایی بکنند
سوالم در مورد مدل های آماده Archmodels هست
میخواستم بدونم این مدل ها بصورت FBX هست و اینکه میشه در مایا از اونها استفاده کرد یا نه؟
کاری با متریال و موتور رندرینگش ندارم فقط صرفا استفاده از مدلهاش هست
حالا چه با تکسچر چه بدون تکسچر

منتظر پاسخ شما هستم

 

Hidden Dragon

کاربر فعال
seyed110mahdi عزیز سلام،

اگر صرفا قصد انتقال مدل بین این دو نرم افزار رو دارید به سادگی میتونید مدلها رو از هر کدوم از این نرم افزارها با پسوند FBX ذخیره کنید و در نرم افزار دیگه استفاده کنید.( خیلی از مدلها دارای مدیفایر Mesh smooth یا Turbo smooth

در لیست مدیفایرها هستند که بهتره اونها رو از لیست حذف کنید و مدل رو به Editpoly تبدیل کنید و بعد از خروجی گرفتن از مکس و وارد کردنشون داخل مایا مجددا اونها رو نرم سازی کنید )

روش دیگه استفاده از قابلیتهای Allembic هست که بسته به نوع فایل ممکنه دارای پیچیدگی های بیشتری در حین ذخیره سازی فایل نسبت به FBX باشه اما امکانات بیشتری هم در اختیارتون قرار میده و دامنه گسترده تری از نرم افزارها

هم میتونن از این پسوند پشتیبانی کنند، و در نسخه وی ری 3 برای انتقال متریال هم قابلیت های جدیدی در اختیار شما قرار گرفته که میتونید از اونها استفاده کنید.

موفق باشید
 

rmreza

Well-Known Member
سلام
میتونید آموزش لیندا با نام
maya and 3ds max integration رو ببینید .( ادغام مایا و تری دی مکس )
در اینجور موارد خیلی بدرد میخوره ...
موفق باشید ...:oops:
 
ممنون از همگی
دقت کردم تمامشون fbx دارن نیازی به استفاده از مکس برای انتقال نیست
سپاس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا