استراتژی های مهم شبکه های اجتماعی

بهیدو

Member
امروزه اکثر کمپانی ها از شبکه های اجتماعی برای معرفی تجارت خود ستفاده می کنند ولی متاسفانه بیشتر آنها از روش های درستی برای این کار استفاده نمی کنند. اگر درک درستی از این شبکه ها داشته باشید به راحتی از آنها می توانید برای ارتقای خود استفاده کنید.

  • با هر شبکه اجتماعی به صورت منحصر به فردی رفتار کنید.
قرار دادن محتوای یکسان در همه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر ، اینستگرام و … می تواند کار بسیار ساده ای باشد. اما در صورتی که این محتوا به به درستی انتخاب نشده باشد می تواند به ضرر شما تمام شود. هر شبکه اجتماعی دارای یک ساختار منحصر به فرد است. نه تنها از لحاظ قرار دادن محتوا بلکه از نظر ارائه آن و استفاده از آن. مثلا شما یک برند تجاری را در نظر بگیرید که در یک رویداد همراه با کارمندان خود شرکت کرده است. روش صحیح استفاده از این تبلیغ این رویداد این است که صاحب کمپانی عکسی از خود به همراه کارمندان خود در فیسبوک منتشر کند که نشان می دهد آنها در این رویداد شرکت کرده اند. ولی برای استفاده از شبکه اجتماعی LinkedIn مناسب است که مقاله ای در مورد این رویداد گذاشته شود .

  • شرکای خود را افزایش دهید.
بسیاری از شرکت ها برای پیشبرد اهداف خود با سایر شرکت ها همراه می شوند تا به یک هدف مشترک برسند. اگر شما همیشه از شرکت خود در شبکه های اجتماعی معرفی کنید می تواند این برداشت صورت گیرد که شما به نوعی افراد را تحت فشار قرار می دهید. بنابراین مناسب است که در میان ارائه فعالیت های خود ، فعالیت های شرکای کاری خود را نیز بیان کنید. زیرا این یک راه عالی برای بیان اخبار مرتبط با صنعت شماست و به شما کمک می کند تا حرفه ای به نظر برسید.

  • برقراری ارتباط.
برای معرفی خود کافی نیست که پست هایی را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. یکی از روش های موثر برای در ارتباط قرار گرفتن با مخاطبان خود ایجاد گروه هایی است که بتوانید با استفاده از اعضای خود با آنها در ارتباط قرار بگیرید. به عنوان مثال ایجاد گروهی در شبکه اجتماعی LinkedIn.

یکی از روش های دیگر این است که شما در با ارتباط با سایر دیگر گروه های صنعتی قرار بگیرید و از آن طریق خود را به دیگران معرفی کنید.
منبع:بهیدو
 

bahman00

New Member
خسته نباشید. مطلب خوبی بود اما به نظر من میتونستین تولید محتوا رو توی یه قسمت جدا توضیح بدین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا