شما مدل رو دارید و الان اول کار شماست.اول باید Bone یا Biped رو مانند اسکلتهای اون موجود داخل آبجکت قرار بدین و با انتخاب آبجکت و در قسمت مدیفایرها(اصلاح کننده ها) Skin رو انتخاب کنین و اسکلتها به داخل این مدیفایر لود کنید و روی نقطه به نقطه ی اون کار کنید تا وقتی حرکت میکنی چیز اشتباهی جابجانشه.حالا باید استخوان ها رو ستاپ کنید که این کار رو می تونین اول کار هم انجام بدین که بحثش مفصله و با استفاده از کی فریمها و حرکت دادن استخوانها در فریمهای مخصوص حرکتها رو بسازید. این سوالی که شما پرسیدید واسه ی خودش دنیاییه... پس اول بهتره از مباحث پایه تر شروع کنید. سوال شما خیلی(بیش از حد)کلیه و از ما کاری ساخته نیست.بهتره به آموزشهای داخل بازار مراجعه کنید یا از مباحث دیگه ی داخل این سایت استفاده کنید که مرتبط با سوال شما می باشد. اسکلت بندی کاراکتر یه بحثه و حرکت دادنش یه بحث دیگه که هرکدوم نیاز به صرف وقت و البته اگه مبتدی باشی هزینه ی زیاد داره.و البته هیچکس به سرعت نتونسته هر دوتاش رو یاد بگیره.بالاخره کم کمش باید چند ماهی خاک کامپیوتر بخوری.