استخدام مدیر وب سایت ساخته شده با وردپرس در حوزه موبایل و تکنولوژی

supereric

New Member


برای مدیریت و آماده سازی مطالب یک وب سایت که با وردپرس ساخته شده و موضوع مطالب آن بیشتر درباره موبایل، تبلت، فناوری های پوشیدنی، سیستم عامل ها و اپ ها و بازی های موبایل و ... است به چند همکار با ویژگی های اولویت بندی شده زیر نیاز داریم.
1- علاقه مندی و آشنایی به حوزه موبایل و فناوری های پوشیدنی (شرکت ها، محصولات، رویدادهای مهم و ...)
2- تسلط کامل به استفاده از نرم افزار وردپرس
3- شناخت و تسلط کامل به استفاده از شبکه های اجتماعی مهم
4- ساکن تهران


توضیحات بیشتر
در این وب سایت، مطالب به صورت خودکار از سایر وب سایت ها جمع آوری می شود و لازم است قبل از انتشار توسط مدیر وب سایت بازبینی و آماده سازی شود.
منظور از بازبینی و آماده سازی، این است که مطالب یک بار خوانده و اشتباهات نگارشی احتمالی آن برطرف شود، به دسته های (کتگوری های) مناسب مربوط شود، برچسب های مناسب به آن اضافه شود و ...
برای انجام این کار، لازم است همکار جدید هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر همه مطالب منتشر شده آن وب سایت ها را بررسی کرده و همه آن ها را آماده انتشار نماید.
در عین حال لازم است فرد مورد نظر، با حوزه فعالیت وب سایت (موبایل، فناوری های پوشیدنی و فناوری های نوین) به قدری آشنا باشد که بتواند تشخیص دهد کدام یک از مطالبی که آماده انتشار کرده آن قدر قابلیت دارند که بتوانند در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شوند و آن را پیشنهاد دهد.
به طور مثال تعیین کند که خبر 1 در فیس بوک، خبرهای 2 و 3 در توییتر، خبر 4 در گوگل پلاس و تصویر خبر 5 در اینستاگرام منتشر شود و خبر 6 به هیچ وجه قابلیت انتشار در هیچ شبکه ای را ندارد.
- هر فرد در طول هر روز مسئولیت آماده سازی 10 تا 20 مطلب را بر عهده خواهد داشت.
- مدل مورد نظر ما پرداخت مبلغ ثابت ماهانه برای انجام کارها است. (و نه بر اساس تعداد مطالب و کلمات و ...)
- 10 روز اول همکاری آزمایشی خواهد بود. اما در صورت رضایت و ادامه همکاری مبلغ 10 روز اول نیز پرداخت خواهد شد.
- در صورت تمایل به همکاری، لطفا رزومه و مبلغ درخواستی خود را به آدرس ایمیل [email protected] با موضوع این نوشته ارسال نمایید.
- در صورت وجود موارد مبهم و داشتن سوال نیز لطفا از ایمیل فوق استفاده نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا