..:: استخدام تعدادی از دوستان طراح وب سایت و طراح گرافیک ::..

amirhossein-ag

New Member
درود
شرکت آرتا از سال 1991 فعالیت خود را در زمینه واردات میکرو چیپ، کیت های الکترونیکی و قطعات کامپیوتری آغاز کرد بطوریکه یکی از شرکت های مهم طرف قرارداد با کمپانی SIEMENS، intel، AMD، MSI و چند شرکت معتبر دیگر بود که متاسفانه بعد از اعمال تحریم هایی بر ضد میهن عزیزمان ایران، شرکت های آمریکایی و اروپایی قرارداد خود را با شرکت آرتا لغو کردند.
شرکت آرتا هم اکنون در حال فعالیت در زمینه واردات قطعات کامپیوتری، لپتاپ و فناوری های نوین میباشد که در حال حاضر دفتر مرکزی شرکت برای تسهیل در امر واردات و دور زدن تحریم ها در امارات متحده عربی و دو دفتر دیگر شرکت در ترکیه و تهران دایر است.
با تلاش های صورت گرفته توسط گروهی از مدیران شرکت مبنی بر گسترش فعالیت ها تصمیم بر آن شد که بصورت آزمایشی گروه طراحی آرتا فعالیت خود را در زمینه بیزینس دیزاین آغاز کند تا در آینده ای نزدیک این گروه فعالیت خود را زیر نظر شرکت مادر گسترش دهد. برنامه های گروه در آینده شامل تاسیس رسمی شرکت، احداث ساختمان اداری و احداث چاپخانه ای اختصاصی برای سهولت در خدمت رسانی به مشتریان است.
هم اکنون گروه، تیم مرکزی خود را جذب نموده و درحال جذب تیم پشتیبان است. لذا از تمام دوستانی که علاقه مند به همکاری با گروه هستند و شرایط زیر را دارا میباشند، تفاضا داریم مشخصات و رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ضمنا در صورتی که شرکت از عملکرد کاری افراد تیم پشتیبانی راضی باشد و برنامه ای مبنی بر جذب کادر رسمی جدید داشته باشد، اولویت جذب، با تیم پشتیبان میباشد.

... ... ... ... ... ... ... ... ...​

شرایط و نحوه همکاری:
نحوه همکاری بصورت پروژه ای و آنلاین با ثبت قرارداد رسمی (ارسال قرارداد بوسیله پست، فکس و یا ایمیل)
بدون نیاز به اشتغال تمام وقت در پروژه های گروه
داشتن سن 18 سال کامل به بالا

طراحان وب سایت:
HTML, XML, CSS, PHP, ASP.net & …
و بانک های اطلاعاتی
Acces & SQL
و توانایی ساخت قالب سیستم های مدیریت محتوا

طراحان گرافیک:
Adobe Photoshop(Ps) , Adobe Illustrator(Ai), Adobe Flash Builder (FB)

... ... ... ... ... ... ... ... ...​

ارسال رزومه به آدرس ایمیل زیر:
[email protected]

... ... ... ... ... ... ... ... ...​

ارادتمند شما
امیرحسین اشرفی
مدیر و سرگروه تیم نارنجی آرتا دیزاین
[email protected]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا