از یاد بردن استیوجابز تا 50 سال دیگر

simo120

Active Member
- ایسنا- یک نویسنده معروف گفت که تا 50 سال دیگر کسی استیو جابز را به یاد نخواهد آورد.

مالکوم گلادول که نویسنده چندین کتاب پرفروش است در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی در تورنتوی کانادا اظهار کرد: از حالا تا نیم قرن دیگر مردم به بیل گیتس ـ بنیانگذار مایکروسافت ـ احترام خواهند گذاشت اما هیچ خاطره‌ای از استیو جابز ـ بنیانگذاری اپل و رقیب دیرینه وی ـ در یادها نخواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم دیگر استیو جابز را نخواهند شناخت و خواهند پرسید: استیو جابزچه کسی بود؟ اما تندیس‌های بیل گیتس در همه جای جهان وجود خواهد داشت.

وی افزود: یک دلیل منطقی وجود دارد، به واسطه ثروت بیل گیتس ما مالاریا را درمان خواهیم کرد. بیل گیتس بیش از دو میلیارد دلار در سراسر جهان هزینه امور خیریه کرده است و من قویا معتقد هستم که 50 سال دیگر مردم او را به خاطر کارهای خیریه‌اش خواهند داشت.

مالکوم گلادول، روزنامه‌نگار، نویسند و جامعه شناس عامه کانادایی متولد بریتانیا است که در شهر نیویورک مستقر است. وی از سال 1996 در هیات تحریریه نیویورکر بوده ‌است و شهرت او بیشتر به عنوان نویسندهٔ کتاب‌های نقطه انعام (2000)، پلک زدن (2005)، و آوتلایرز (خارق العادگان)(2008) است.
 

pejman6

New Member
چرت می گه بابا استیو جابز دیگه تو تاریخ ثبت شد و تا وقتی که اخرین ایفون دنیا یه خط شارژ داشته باشه نام استیو جابز زنده است. این بیل گیتس هم که این همه دم از انسان دوستی می زنه خدا می دونه تا حالا چند تا از محصولات شر کت های دیگه رو کپی کرده یا حتی دزدیده.
 

JavidFlasher

کاربر فعال
معروفیت بیل گیتس جای خودش
اما این معروفیت لطمه ای به معروفیت استیو جابز نمیزنه...
کسی به یاد نخواهد آورد جمله درستی نیست....
 

mnh40

Well-Known Member
به نظر من اون نویسنده دیگه داشته از یاد و خاطره مردم پاک میشده گفته چی کار کنم اومده این حرف رو زده تا مردم بگن : عجب .........
:lol:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا