از کجا سیاه قلم یادگرفتم

من چند وقت بود دنبال یادگیری سیاه قلم بودم ؛ اما نمی‌تونستم یه آموزشگاه خوب برای آموزش سیاه قلم پیدا کنم. بعد از کلی بررسی و تحقیق تو شرق تهران با آموزشگاه نقاشی و خوشنویسی ترنم صبا آشنا شدم. بعد از کلی پرسوجو از شاگردان و مشتریان این آموزشگاه متوجه شدم بیشتر شاگردهای ترنم صبا از نحوه آموزش و خدمات باکیفیت این آموزشگاه رضایت کامل رو دارن. منم رفتم اول با یادگیری سیاه قلم چهره شروع کردم و بعد در کلاس‌های آموزش سیاه قلم طبیعت هم شرکت کردم. واقعا اساتید حرفه‌ای در این آموزشگاه فعالیت دارن که با بروز ترین متد آموزشی اطلاعات و در اختیار شاگردها می‌زارن.
 
بالا