از بین بردن زمان برای Interval

***UNIQUE***

Active Member
من توی فریم اول یه فایل Flash همچین کدی نوشتم
کد:
loadVariablesNum("Text.txt", 0);
_global.StrText;
loadVariablesNum("Text.txt", 1);
function checkParamsLoaded()
{
	if(_level1.test != undefined)
	{
		for(i in _level1)
		{
			StrText = _level1[i];

			//trace("StrText= " + StrText)
			break;
		}
		clearInterval(Text_Inetrval);
	}
	
}

var Text_Inetrval = setInterval(checkParamsLoaded,1);

در فریم دوم

کد:
trace(StrText);

اما مقدار StrText رو undeifiend مینویسه دلیلش رو هم میدونم چیه ؟ وقتی Debug میکنم اگر سریع اینکارو انجام بدم مقدار StrText رو undeifiend اما اگر یه خورده کندتر Debug کنم مقدار StrText رو نشون میده
حالا من میخوام قبل از اینکه فریم دوم اجرا شه زمان رو یه مقدار از بین ببرم که قبل از اینکه به فریم دوم بره StrText مقدار بگیره.
ممنون میشم راهنمایی کنید با چه دستوری میتونم زمان رو از بین ببرم .
اگر راه بهتری هم سراغ دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر
 

amir_s

Active Member
سر از متغیر هاتون در نیاوردم ! اما احتمالا به خاطر اینه که مقداری طول میکشه که فایل رو لود کنه !
... فلش برای لود شدن فایل ها منتظر نمیمونه ! و ادامه فیلم رو پخش میکنه ... تا وقتی که فایل ها لود بشه !
 

Security9776

Active Member
سلام ، ببخشید که چند روزی نبودم ....
مشکل این جا هست که شما مقدار اینتروال رو عدد 1 در نظر گرفته اید که سرعتی بیشتر از سرعت انجام عملیات توسط فلش هست .
شما یک دستور Stop برای فریم اولت قرار بده . بعد زمان اینتروالت رو هم بالا ببر . بعد هم در کنار clearInterval(Text_Inetrval); یک دستور gotoAndplay هم قرار بده .

موفق و سربلند باشید ، محسن
 

***UNIQUE***

Active Member
ممنون از پاسختون :)
من یه جور دیگه هم حلش کردم براش یه تابع نوشتم که load شدنش رو چک کنه هر وقت load شد داخل یه متغیر و یه فیلد text قرارش بده.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا