از بهترین تبلتهای سامسونگ:گلکسی تب اس مدل t705

blue.s5

Member
گلکسی تب T705 از سری تبلت های Galaxy Tab S می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فردی در حد خود می باشد.
سامسونگ این تبلت ها را در سه رنگ اصلی سفید، قهوه ای و خاکستری به بازار عرضه کرده. مستقل از این که چه رنگی را انتخاب می‌کنید، نواری طلایی رنگ را پیرامون لبه های گلکسی تب S خواهید دید.
تبلت Galaxy Tab S با نمایشگر 8.4 اینچی، کیفیت وطراحی منحصر به فردی را با خود همراه ساخته است.
باریکی و وزن بسیار کم این تبلت این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را جابه جا کرده و همیشه همراه خود داشته باشید.
قاب پشتی آن حالتی نقطه ای دارد که باعث عدم لیز خوردن از دست می شود.
با نگاهی به بخش پشتی گلکسی تب S شاهد دو دایره خواهدی بودکه این دو را سامسونگ برای اتصال بوک کاور (Book Cover) به بدنه تبلت، این دو المان را به پشت دستگاه اضافه کرده است.
این تبلت با صفحه نمایش Super AMOLED رزولوشنی برابر با 1600*2560 پیکسل دارد. با نمایش رنگ هایی طبیعی تر و واقعی تر هرگز هنگام مطالعه، بازی و یا تماشای فیلم احساس خستگی به شما دست نخواهد داد. این نمایشگر به خوبی می تواند با هر نور محیط خود را تطبیق سازد.
سامسونگ در سری تبلت گلکسی تب Sاز حسگر تشخیص اثر انگشت برای بالاتر بردن امنیت در HOME KEY تبلت استفاده کرده است. حسگر مادون قرمز تکنولوژی دیگری است که در این تبلت به کار برده شده است.
مدل T705 به چیپ ست Exynos 5 Octa 5420 مجهز شده‌ است و ۸ هسته پردازشی را در خود جای داده‌. در حقیقت دو مجموعه پردازشگر ۴ هسته ای با سرعت‌های ۱٫۳ و ۱٫۹ گیگاهرتز در اختیار تبلت است که در مواقع نیاز یکی از این دو مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف اصلی این تکنیک، صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش شارژدهی باتری است. به طوری که ۴ هسته قوی‌تر تنها در مواقع ضروری به کار گرفته می‌شوند.
سامسونگ در این محصول سخاوت بسیاری از خود نشان داده است و از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش از طریق شیار میکرواس دی تا 128 گیگابایت استفاده کرده است.
تبلت گلکسی تب S مدل T705 ، LTE هست یعنی علاوه بر پشیبانی از شبکه 3G از 4G نیز ساپورت می کند. نیازی به گفتن این نکته که تبلت نام برده قابلیت مکالمه نیز دارد، نیست.
بلوتوث آن هم نسخه‌ی 4 به همراه A2DP و LE می باشد.
شارژدهی عالی باتری یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی تب S است. این مدل به یک باتری 4900 میلی آمپر-ساعتی مجهز شده است. این باتری کارکردی در حدود 9 ساعت اینترنت نسل سوم ویا 10 ساعت اینترنت شبکه بیسیم و یا 12 ساعت تماشای فیلم دارد.
گلکسی تب S همچون سایر پرچم‌داران سامسونگ به نسخه از سیستم عامل اندروید 4.4.2 مجهز شده است. مثل همیشه ما شاهد رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به تاچ ویز (TouchWiz) در کنار سیستم عامل اندروید هستیم. رابط کاربری تب S به شدت مشابه رابط کاربری تلفن هوشمند گلکسی S5 است. طراحی آیکن ها، ویجت ها و حتی نوار نوتیفیکیشن همگی گواهی بر شباهت نرم افزاری تب S و گلکسیS5 هستند.
گلکسی تب S به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه مجهز شده. سنسورهای هر دو مدل 8.4 اینچی و 10.5 اینچی کاملا مشابه اند. سامسونگ برای دوربین اصلی این تبلت ها، فلش LED هم تعبیه کرده است. با سرعت 30 فریم در ثانیه کار می کند.
67821263908596562405.jpg

برخی کاربردهای تبلت T705 :
گلکسی تب S همچنین از مشخصه جدیدی به نام Magazine UX بهره می‌برد. این قابلیت جدید در محصولات سامسونگ با یک ساختار موزائیکی موسوم به Dashboard همراه است. در این رابط کاربری شما می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را در قالب فیدهای خبری، آپدیت های شبکه های اجتماعی، و اپلیکیشن های پرکاربرد مشاهده کنید.
یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های نرم افزاری این تبلت مربوط به قابلیت مالتی تسکینگ آن است. سامسونگ این ویژگی را اصطلاحا حالت چند پنجره ای (Multi Window) نامیده. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که دو اپلیکیشن را به طور همزمان اجرا کنید. حتی شما می‌توانید در یک پنجره مرورگر خود را اجرا کرده و به وبگردی مشغول شوید و در پنجره ای مجزا به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.
ابزار REMOTE PC در این تبلت اطلاعات مورد نیازتان را از کامپیوتر شخصی تان وارد تبلت کنید و به راحتی به رایانه تان دسترسی پیدا کنید.
با استفاده از برنامه ی SIDESYNC 3.0 به راحتی میتوانید با اتصال از طریق Wi- fi direct گوشی هوشمند و تبلت خود را هماهنگ کنید . با این کار می توانید حتی زمانی که گوشی موبایلتان نزدیکتان نیست ، به تماس های صوتی تان جواب دهید و در واقع در آن واحد، چند کار را با هم انجام دهید .


منبع :بررسی خصوصیات اصلی Galaxy Tab S T705 LTE
 

جدیدترین ارسال ها

بالا