از اپل واچ سری 6 رونمایی شد!

vistamag

New Member
شرکت اپل بلاخره در روز سه شنبه در یک مراسم به طور رسمی از محصولات 2020 خود رونمایی کرد. در میان این محصولات محصول ساعت هوشمند اپل نیز معرفی شد. در معرفی اپل واچ 6 از ویژگی های این ساعت نیز پرده برداری شد و به حدس و گمان ها پایان داده شد. در ادامه قصد دارم به چند ویژگی مهمی که در معرفی اپل واچ 6 نیز بر آن تاکید شد، بپردازم.

اپل واچ سری 6.jpg

زمان انتشار و قیمت اپل واچ 6
قطعا یکی از مهمترین مواردی که قصد دارید درباره apple watch 6 بدانید، زمان انتشار و از آن مهمتر قیمت این ساعت هوشمند را بدانید. در مراسم معرفی اپل واچ 6 اظهار شد که این ساعت هوشمند از روز 18 سپتامبر 2020 یعنی جمعه 28 شهریور 1399 به بازار عرضه خواهد شد.
در معرفی اپل واچ 6 آمده که این واچ با ورژن ۴۰ میلی‌متری از قیمت ۳۹۹ دلار و ۳۷۹ پوند شروع می‌شود و نسخه ۴۴ میلی‌متری آن با قیمت ۴۲۹ دلار و ۴۰۹ پوند آغاز می‌شود.

معرفی ویژگی های اپل واچ 6
1- طراحی apple watch 6 :
از نظر طراحی ظاهری اپل واچ سری 6 تقریبا مشابه اپل واچ سری 5 و 4 است. اما تغییراتی در رنگ ایجاد شده است. اکنون اپل واچ ۶ شامل یک نسخه آلومینیومی آبی جدید و همچنین یک نسخه طلایی از نوع فولاد ضد زنگ می‌باشد. همچنین یک نوع گرافیت سیاه و یک نسخه قرمز رنگ برای اولین بار نیز دیده می‌شود.
این سری از اپل واچ ها هم در دو اندازه در دو اندازه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری به بازار عرضه خواهند شد. اما روشنایی صفحه ساعت 2.5 برابر نسبت به سری های قبلی Apple Watch افزایش داشته است که وضوح تصویر صفحه نمایش ساعت در محیط پر نور افزایش می دهد. به علاوه شما در سری 6 اپل واچ این امکان را دارید تا به نوتیفیکیشن‌ها، مرکز کنترل، تغییر چهره ساعت و موارد روی نمایشگر همیشه روشن بدون نیاز به روشن کردن کامل ساعت دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپل واچ 6.png

2-ویژگی های سلامتی: یک ویژگی جالب و مهم که در معرفی اپل واچ 6 به ویژگی های آن اضافه شده است، اندازه گیری سطح اکسیژن خون است. این ویژگی که در سیستم عامل جدید ساعت های هوشمند اپل یعنی WatchOS 7 عرضه شده است، به کمک حسگرهای تعبیه شده در اپل واچ 6 امکان رهگیری وضعیت خواب شما را هم فراهم می کند. این سیستم عامل جدید این امکان را هم به اپل واچ سری 6 اضافه کرده است که بتوان انواع حالت های ورزشی را رهگیری کرد.
در وضعیت شیوع بیماری کرونا که حتی رویداد معرفی اپل واچ 6 و سایر محصولات این شرکت را وادار به برگذاری مراسم آنلاین و غیرحضوری کرد، اضافه شدن امکان پایش شستشوی دست ها در ساعت هوشمند جدید اپل کاری خلاقانه و جالب توجه است.

4-ویژگی ضد آب :
طبق اعلام انجام شده این سری ساعت هوشمند مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارد و امکان انجام ورزش های آبی را فراهم می کند.

3-قدرت باتری: یکی از مهمترین مسائل برای خریداران لوازم دیجیتال همیشه قدرت باتری و توانایی نگهداری شارژ بوده است. طبق اعلامی که در معرفی اپل واچ 6 صورت گرفته، قدرت باتری این سری مانند اپل واچ سری 5 خواهد بود.

در این مراسم معرفی اپل واچ 6 تایید شد که اپل قصدی برای قرار دادن کابل USB شارژر به همراه ساعت ندارد و این اقدام هم تلاشی در جهت حفظ محیط زیست عنوان شده است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا