از آپادانا چه خبر؟؟ بعد از مدتها پست نذاشتن!

JavidX

Apadana Developer
سلام به همه دوستان عزیزم

اول از همه معذرت میخوام که این مدت چند ساله نتونستم بیام اینجا حقیقتش جرأتش رو هم نداشتم که بیام. از اینکه یه عده ای منتظرن که ورژن 2 بیاد و من پروژه رو ول کردم. زیاد سرتون رو درد نمیارم فقط اینو بگم که قضیه از اینجا شروع شد که من رفتم دانشگاه، و خلاصه سرم به درس و مشکلات مالی زندگی دانشجویی و ... گرم شد. تو این مدت خیلی اتفاقا افتاده که یکیش کنسل شدن پروژه آپادانا هست که فکر کنم قبلاً هم توی یک پست این قضیه رو گفته بودم. شاید اگه شرایط زندگی بهتر بود آپادانا هم به یه جایی رسیده بود. بیخیال.
پروژه آپادانا کنسل شد ولی پروژه های دیگه هست، و ایده های دیگه، که یه روزی خیلی بیشتر از اندازه ای که آپادانا 1 معروف شد استفاده بشن و معروف بشن. حالا نمیخوام سرتون رو درد بیارم و وارد جزئیات بشم.
این پست رو زدم که از این که توی مدتی که آپادانا 1 عرضه شد و هنوز پروژه برقرار بود همراهی میکردید از صمیم قلب تشکر کنم.
فعلا من میرم
امیدوارم که یه روزی با دست پر برگردم.

موفق و پیروز باشید
 

yasaman56

Member
مهاجرت به اتریش و تحصیل در کشور اتریش ممکن است یک گزینه جذاب برای شما باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اتریش اشاره شده است: 1. **انتخاب دوره تحصیلی:** - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. اتریش دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با کیفیت است.2. **آموزش زبان:**- برخی از دوره‌ها به زبان آلمانی یا زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر دوره شما به زبان آلمانی باشد، نیاز به یادگیری این زبان و گرفتن آزمون‌های زبان معترف به آن (مانند ÖSD یا Goethe) دارید.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:* - پس از انتخاب رشته، دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به شرایط پذیرش، مدت زمان دوره، و سایر جزئیات مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. ممکن است برخی از دانشگاه‌ها برای پذیرش نیاز به ارائه مدارک و یا مصاحبه داشته باشند.5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، برای مهاجرت به اتریش باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اتریش:**- مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اتریش اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اتریش را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا