ارزهای دیجیتالی مانند تتر، بیت کوین و اتریوم روی بورس هستند

با توجه به بازار سرمایه امروزه خیلی از افراد برای سرمایه گذاری پول های کوچک و خرد خود از سبدهای متنوعی استفاده می کنند. برای مثال. بازار بورس، سکه دلار و بانک. حالا بازار جدیدی که از قدیم وجود داشته و امروزه بیشتر روی بورس امده و موجب تمایل افراد به سرمایه گذاری در ان جا شده است؛ بازار ارزهای دیجیتالی است. ارزهایی مانند کاردانو، بیت کوین، تتر، اتریوم جزء ارزهایی است که شناخته شده اند و افراد پول بیشتری را روی ا« سرمایه گذاری می کنند.
در بین ارزهای مختلفی که وجود دارد تتر دارای قیمت ثابت البته در بازارهای جهانی است. هر تتر توسط واحد پولی دلار امریکا یا یورو پشتیبانی می شود. در نتیجه دو نوع تتر داریم. تتر دلاری و تتر یورویی.
وجود تتر در ارزهای دیجیتالی باعث میشود که شما در نوسانات شدید بازار متضرر نشوید. فقط باید به موقع ارز خود را به تتر تبدیل کنید.

ارز-تتر.jpg

با اینکه گفتیم سرمایه گذاری در تتر معنای خاصی ندارد اما در یاران به دلیل نوسانات قیمت دلار و یورو شما می توانید روی سرمایه گذاری ان حساب کنید. برای خرید ارز به سمت صرافی ها می رویم. اما برای خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال باید سراغ صرافی های ارزهای دیجیتالی رویم.
صرافی های زیادی در این زمینه وجود دارند.
یکی از این صرافی ها به اسم تترلند وجود دارد که شما می توانید به صورت آنلاین خرید و فروش تتر انجام دهید و ان هم با قیمت مناسب.
پیشنهاد می کنم به سایت آن مراجعه کنید و با شرایط آن آشنا شوید. با توجه به شرایط اقتصادی حال کشورمان به نظر سرمایه گذاری در تتر می تواند مثبت باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا