ارتقاء سطح خدمات موبایل بانک تجارت

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - همزمان با ایام سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، بانک تجارت امکان انتقال لحظه ای وجوه با استفاده از تلفن همراه را برای مشتریان خود فراهم ساخت.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی بانک تجارت با اضافه شدن امکانات جدید بر روی سامانه موبایل بانک تجارت از این پس کلیه مشتریان این بانک می توانند بصورت لحظه ای نسبت به انتقال وجه بین حسابهای کارت و جاری فراگیر خود از طریق تلفن همراه اقدام کنند. این انتقال صرفا با وارد نمودن رمز مربوطه ، شماره حساب کارت و شماره حساب جاری فراگیر مشتری انجام خواهد شد.


از دیگر امکانات جدید موبایل بانک تجارت پرداخت لحظه ای قبوض و اطلاع از موجودی حسابهای کارت و جاری فراگیر بصورت لحظه ای است ، ضمن آنکه انتقال لحظه ای وجه به حساب های جاری فراگیر سایر مشتریان نیز به راحتی امکانپذیر است.


هموطنان گرامی می توانند جهت استفاده از خدمات جدید موبایل بانک تجارت فقط یکبار به شعبه خود مراجعه و ضمن تکمیل فرم مربوطه و دریافت رمز دوم ، نرم افزار متناسب با نوع گوشی همراه خود را دریافت کنند ، ضمن اینکه دانلود این نرم افزار از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir به آسانی امکانپذیر است.


شایان ذکر است انتقال وجوه تا سقف روزانه پانصدهزار ریال از طریق SMS Bank تجارت همچنان برای مشتریان این بانک قابل انجام است.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا