ارائه راه حل برای مشکل سرور

چندی قبل سایت من که روی یکی از سرورهای یه شرکت در شهر قم بود به دلیل تغییراتی که از سوی مدیر سرور در قم صورت گرفته بود دچار مشکل و از بین رفتن بانک اطلاعاتی سایت شد .
این سایت حاصل تلاشی 5 ساله و با صرف هزینه های متعدد بوده و هست که از سوی مدیر سرور به این مشکل مواجه شد .
در تماس های متعدد که از طریق تلفن داشتم فقط شاهد بودم که به هیچ عنوان کسی تلفن را بر نمی دارد و اگر هم بردارد می گوید آقای ... نیستن و شما پیغام بزارید .
امروز از طریق بخش پشتیبانی سایت مورد نظر اعتراض خودم رو اعلام کردم . در حالی که قبلا مدیر سایت مذکور به تماس ها پاسخ می داد می گفت : دیتابیس سایت شما هست و باید دستی بک آپ رو برگردونم و دستی مشکل رو حل کنم . اما امشب در کمال ناباوری به ایمیل من جواب دادند و گفتند :
با سلام :
بچه های تیم پشتیبانی سایت شما رو بررسی کردند . متاسفانه سایت شما قبل از مشکل درارای دیتابیس نبوده !!!!

و حالا من موندم که چطوره سایت من تا زمانی که اینا تغییراتی ایحاد نکرده بودند صحیح و سالم داشت کار می کرد و هیچ مشکلی نداشت و یهو اینطوری می گن اطلاعات دیتابیس نداشته ؟؟؟
مگه میشه جوملا بدون دیتابیس همه چیزش درست و حسابی کار بکنه . در حالی که قبل از ایجاد مشکل من سایتم کامل باز می شد و هیچگونه مشکلی هم نداشت .
آخه کجای دنیا اینطوری پشتیبانی می کنن که این باید حاصل تلاش 5 ساله ی منو ببرن هوا و بعدش یه قورت آب هم روش بخورن و بگن که سایت شما دیتابیس نداشته ؟؟؟
به گمانم مرا بچه ای محسوب کرده اند که می توانند هرچه می خواهند بگویند و من هم خاضعانه قبول .
حالا از دوستان عزیزی که مسئول سرور هستن و پشتیبانی وب سایتها را برعهده دارند درخواست می کنم مرا راهنمایی کنن که چطور می توانم حق و حقوقم را درخواست کنم .
در ضمن سایت من http://www.iransohrab.net هست که بیش از 5 سال از عمرش در زمینه انتشار مقالات اجتماعی و روانشناسی می گذرد .
امیدوارم بتوانم حق و حقوقی که 5 سال به خاطرش زحمات بی ریایی کشیدم را بدست آورم .

خداوند قادر است و بینا بر اعمال و کردار بندگانش.
 

iranads

Active Member
احساس همدردی میکنم..البته اگه اون شرکت واقعا شرکت باشه قرارداد کتبی ندارید؟؟؟ در ضمن در مورد بک آپ دو مورد پیش میاد..
1: سرور بنا به تنظیمات و دسترسی مدیر سرور میتونه از کلیه محتویات پشتیبان تهیه کنه
2: خود وبمستر جداگانه هر شب از دیتابیس پشتیبان تهیه کنه که این مورد همیشه تذکر داده میشه البته بجز مواردی که حجم دیتابیس دیگه خیلی بالا میره..
به هرحال اگه سرور هیچ کاری نتونه انجام بده یعنی سایت شما قابل بازگشت نیست.. پیشنهاد میکنم از یه جای درست و حسابی هاست تهیه کنید
 

hostafarin

Member
!!!

با سلام


سایت شما اصلا بالا نمیاد . اگر بالا میامد و خطا از دیتابیس می داد شاید یه کارایی میشد کرد ولی اصلا بالا نمیاد.

در ضمن اگر دیتابیس به کلی از بین رفته و چیزی هم ازش باقی نمانده است تنها امیدواری شما باید به بکاپ باشد در غیر این صورت هیچ امیدی نداشته باشید.
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
متاسفانه در ايران هيچ راه قانوني براي پيگيري وجود نداره، يا اگر هم بخواي از طرق روابط و اينها كاري بكني اينقدر دوندگي داره كه آدم رو پشيمون ميكنه

بهترين راه، صحبت با سرويس دهنده هستش و بايد مشكل رو بين خودتون حل كنيد چون هيچ راهي نداره

مجيد
 

ehsanch

Active Member
امیدوارم بک آپ داشته باشند...

اما شما باید خودتونم از دیتابیستون بک آپ میداشتید. چون اکثر قراردادها این گونه مسئولیت ها رو از هاست سلب میکنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا