ارائه درگاه پرداخت اینترنتی - پردانو

pardano

New Member
با سلام
در صورتی که نیاز به درگاه پرداخت اینترنتی دارید، ما به شما درگاه پردانو متعلق به شرکت تجارت الکترونیک میهن ویژن را پیشنهاد میکنیم. با پردانو به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک درگاه پرداخت اینترنتی اخذ نموده و به وبسایت خود متصل نمایید.
جهت دسترسی به سامانه از آدرس مقابل استفاده نمایید: https://pardano.com

کارمزد شناور:
با کارمزد شناور شما می توانید درصدی مشخص را بین خود و مشتری تعیین کنید و کارمزد را بین خود تقسیم نمایید. به عنوان مثال 50 درصد کارمزد را شما و 50 درصد دیگر را مشتری شما پرداخت نماید یا 80 درصد را شما و 20 درصد را مشتریان شما پرداخت کنند و... لازم به ذکر است که کارمزد ها در پردانو برای درگاه های غیر مستقیم و مستقیم 0.5 و 1 درصد به ازای هر تراکنش می باشد.

افزونه پرداخت:
پردانو تاکنون افزونه های پرداخت متعددی را جهت استفاده پذیرندگان به رایگان منتشر کرده است که به مرور در سایت قرار می دهد. پردانو در تلاش است تا نیاز پذیرندگان به افزونه های پرداخت را به صورت کامل رفع کند. در همین راستا در صورتی که به افزونه خاصی نیاز داشته که در لیست افزونه های ما وجود ندارد، لطفا با بخش پشتیبانی پردانو تماس بگیرید تا در صورت امکان و پس از بررسی های تیم فنی پردانو، افزونه مورد نظر برنامه نویسی شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.

تسویه حساب:
تمام تلاش پردانو این است که تسویه حساب پذیرندگان در کوتاه ترین زمان ممکن و در چندین دوره روزانه انجام گیرد. در حالت عادی کلیه تسویه های شتاب و پایا بین 1 دقیقه تا حداکثر ۲۴ ساعت از سوی پردانو ثبت و تایید میشود. قابلیت دیگر این بخش تسویه حساب اتوماتیک می باشد که پردانو به صورت سیستمی و خودکار و از سوی شما درخواست تسویه حساب صادر میکند.

خدمات پایدار:
پردانو در تلاش است تا همواره پایدارترین خدمات را با توجه به قوانین حاکم در کشور عزیزمان ایران ارائه دهد. در همین راستا ارائه هرگونه خدمات به وبسایتهای غیر مجاز انجام نشده و درگاه چنین وبسایتهایی تایید نخواهد شد. لطفا جهت مشاهده لیست مصادیق محتوای مجرمانه، به صفحه قوانین سرویس دهی پردانو مراجعه نمایید.

ابزارهای پرداخت:
با استفاده از دکمه پرداخت میتوانید وبلاگ خود را به درگاه اینترنتی متصل نمایید. با استفاده از فاکتور پرداخت میتوانید، در شبکه های اجتماعی به فروش محصولات خود بپردازید. با استفاده از سبد محصولات دانلودی میتوانید فایلهای دانلودی خود را به آسانی هرچه تمامتر به فروش رسانید.

فروشگاه ساز رایگان
پردانو سرویس های متعددی را برای شما تدارک دیده که به مرور به سامانه اضافه می شوند. از جمله این سرویس ها، ارائه اولین سرویس فروشگاه ساز مناسب پذیرندگان درگاه اینترنتی به صورت yourname.pardano.ir و بدون نیاز به داشتن وبسایت، دامنه، هاست و یا هرگونه دانش فنی می باشد. سرویس دیگر ما بخش بازاریابی و همکاری در فروش بوده که به راحتی می توانید از کاربرانی که توسط شما عضو پردانو شده اند، بهره ببرید و سرویس های دیگر که انشالله در آینده نزدیک اطلاع رسانی می گردد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و دسترسی به سامانه از آدرس مقابل استفاده نمایید: https://pardano.com

این تاپیک تنها در جهت معرفی خدمات پردانو بوده و در صورتی که سوالی دارید میتوانید از طریق وبسایت پردانو اقدام نمایید.
با تشکر
 

benyamin34

New Member
واقعا یکی از بهترین درگاه های پرداخت بود که به دلیل کج سلیقگی مسئولین حذف شد، امیدوارم یک روزی برگرده بعد از اون مجبور شدیم به یک سری درگاه پرداخت دیگه مهاجرت کنیم که خدایی اوناهم بد نیستن ولی همشون یه گیر هایی دارن اخیرا یکیش همین اینماد الزامی و کد مالیاتی هست مثل آیدی پی مثل سپرده ولی دیگه مجبوریم دیگه کاریشم نمیشه کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا