افزونه 1 ارائه بيش از 1500 كتاب در زمينه فناوري IT در اله سيت

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
در حاشيه نمايشگاه فناوري اطلاعات، نرم افزار و شهر الكترونيك مشهد، نمايشگاه كتابي با موضوعات تخصصي كامپيوتر به منظور افزايش سطح اطلاعات نظري مردم در اين مقوله با ارائه بيش از 1500 كتاب، داير مي باشد.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن‌آوري اطلاعات ايران ، ازe-mashhad.ir ، نمايشگاه تخصصي كتاب كامپيوتر داراي 7 غرفه است كه در هر غرفه حدودا" بيش از 370 عنوان كتاب در زمينه مذكور، موجود مي‌باشد. اين گزارش مي‌افزايد : در ابتداي ورود به نمايشگاه كتاب، فروش آنلاين خريد لوازم الكترونيكي و برقي به منظور ارائه لوازم مورد نياز مردم از طريق تجارت الكترونيك، صورت مي‌گيرد كه متقاضيان مي‌توانند با تكميل نمودن فرم تقاضا، كالاي مورد نياز خود را از طريق كارت اعتباري صادرات و تجارت دريافت كنند. گفتني است، استقبال مردم نسبت به قضيه مذكور به دليل عدم اطمينان از يك انتخاب نامشخص و اين پندار كه استفاده از تكنولوژي، نوعي تجمل است باعث شده كه اين نوع تجارت الكترونيكي چندان جايگاه مثبتي در ميان عموم مردم نداشته باشد.
منبع فناوري اطلاعات ايران

وش به حاله بچه هاي مشهد از جمله پيمان مجيد بقيه دوستان ...
 

a Truth Seeking

Active Member
اين 1500 كتاب در زمينه فن آوري اطلاعات همه به زبان فارسي هستن يا اينكه اين رقم با شمارش كليه كتاب ها هم فارسي و هم انگليسي بدست اومده؟
 

siavash-tanha

Well-Known Member
a Truth Seeking گفت:
اين 1500 كتاب در زمينه فن آوري اطلاعات همه به زبان فارسي هستن يا اينكه اين رقم با شمارش كليه كتاب ها هم فارسي و هم انگليسي بدست اومده؟

آره

چجورياست؟

مخلصم
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
والا اينو بايد از آقا پيمان كه اونجا هست پرسيد در اين مورد توضيح نداده بودن ولي فكر كنم هم فارسي هست هم زبان مرجع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا