در 3D MAX 2010 به صورت Default یک سری Pro Material اضافه شده اند
کیفت خوبی دارن ولی وقتی به یک جسم نسبت می دهی نمس شه تو view prot دید که چطور به جسم نسبت داده شده
و حتما ً باید رندر آزمایشی بگیرم!!
راهی نیست برای ادیت کردن UVW MAP تو viewport ??
قربان معرفتت باز جواب من رو دادی و زحمت کشیدی این تصاویر رو گزاشتی!
اما نه این هایی که گفتی رو می دونم
این Promaterial ها که می گم رو MAX2010 (خیلی کامله )من هست که کیفت خیلی بالایی دارد ولی این مشکل که گفتم رو داره!!
برات Upload کردم البته کل materiallibrary تردی مکس من هست که یک بخشش promaterial هست http://www.4shared.com/file/223560949/4432b74a/materiallibraries.html
خودم هم دارمشون،با خود برنامه نصب میشن،اما تو تری دی مکس باز نمیشن،وقتی open میکنم ،صفحه متریال خالیه و هیچ چی لود نمیشه ،اگه ،میتونی یه عکس از مشکلی که داری بزار ببینم چی میشه.
وقتی از پرو متریال استفاده می کنی مثلا داری از کتابخانه متریال pro material ston را انتخاب کردی باید روی نام مپ کلیک کنی حالا وارد تنظیمات تکسچر می شی. بعد اون بالا مثل باقی متریال ها که شکل مربع هست رو بزنی show in viwe port حالا می تونی تو ویوپورت ببینی .
بعضی از این کتابخانه های پرو متریال هم فقط به قسمت bump یک مپ اختصاص داده شده که کاملا مشخص هست.
بعد به آبجکتت uvwmap بده و سایزش رو درست کن.
فایلی که پیوست کردی دانلود نمیشه.
روشی که nassrin24 گفتن با اونی که من گفتم هیچ فرقی نمیکنه،ایشون تایپ کردن،من با عکس بهت نشون دادم،اگه همینه که دیگه نمیخواد عکس بزاری،فقط اگه مشکلت حل شده،بگو بچه ها بدونن.