ادعای باج گیری مخابرات کرمانشاه

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


شركت مخابرات كرمانشاه كه در روند خصوصي‌سازي، فراتر از قوانين عمل مي‌كند، اقدامات عجيب و سؤال‌برانگيزي اعمال مي‌كند كه موجب تفكر دوباره راجع به درستي يا نادرستي واگذاري شركت مخابرات و همچنين تخريب وجهه نظام مقدس و دولت جمهوري اسلامي شده است.


به گزارش خبرنگار تابناک، در هفته گذشته، شركت مخابرات كرمانشاه با قطع همه ارتباطات بزرگترين مجتمع تجاري اداري غرب كشور، صدها نفر از كسبه مجتمع را بدون ارتباط تلفن و اينترنت كرد و اين امر صرفا به بهانه عدم اجازه ورود چند نفر پيمانكار به بام مجتمع انجام شده است.


بنابر این گزارش، بر پايه قوانين مدني كشورمان(ماده 687)، اين امر سه تا ده سال زندان به دنبال داشته و حتي در مواردي محابه به شمار مي‌رود.


از سوی دیگر علاوه بر مسائل به ظاهر عمدي پيش آمده، عملكرد اين شركت در مورد رفع خرابي‌ها كه در هفته جاري به مدت چند روز، يازده شهرستان استان فاقط ارتباط بودند و يا هفته گذشته كه سه شهرستان ارتباط نداشتند و قطع ارتباط اينترنت در روز جاري به مدت بيش از 4 ساعت در شهر كرمانشاه كه تا تهيه اين مطلب ادامه داشت و كيفيت نازل ارتباطات تلفني و عدم امكان ارتباط با ديگر اپراتورها و همچنين حذف روز پنجشنبه از ساعات كاري، شرايط بحراني را در اين استان پديد آورده است.


در همين راستا، فعاليت بي‌وقفه مديريت شركت در ايجاد بيكاري در استاني كه داراي بالاترين آمار بيكاري است، با لغو قرارداد با دفاتر خدمات ارتباطي براي ارايه خدمات تلفن ثابت و اينترنت به صورت مستقيم به مردم، زمينه بيكاري چند ده نفر از كاركنان شركت‌هاي فعال در شركت‌هاي فعال در استان را فراهم كرده است و با استفاده از مزيت‌هاي انحصاري در اختيار، فشار روزافزوني را به اين شركت‌هاي كوچك وارد كرده است.


از طرفی از صبح امروز وضعیت اینترنت استان به وضع اسفناکی در آمده و مردم از ظهر امروز نیز علی رغم وصل شدن اینترنت، اما با کندی شدید و قطع و وصل مکرر اینترنت مواجه شده اند.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا