اختلال اينترنت تهران و خراسان

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
اختلالات به وجود آمده در اينترنت به دليل توسعه زيرساختي اينترنت در بين استان‌هاي تهران و مشهد به وجود آمده كه به زودي رفع مي‌شود.


بر اساس اين گزارش قطعي‌هاي اينترنت از ظهر امروز آغاز شده است، اما براساس اعلام شركت زيرساخت مشخص نيست كه اين قطعي‌ها تا كي ادامه پيدا دارد.
به گزارش ايلنا، به دنبال اختلالات به وجود آمده در اينترنت در روز جاري در استان تهران شركت زيرساخت اعلام كرد اين اختلال در امروز به دليل توسعه زيرساختي اينترنت در بين استان‌هاي تهران و مشهد به وجود آمده كه به زودي رفع مي‌شود.
اين اختلالات در استان خراسان و شهر مشهد نيز مانند تهران باعث قطعي‌هاي مكرر اينترنت شده است.
با پيگيري‌هاي خبرنگار ايلنا شركت زيرساخت دليل قطعي‌هاي مكرر در تهران را همين توسعه يافتن زيرساختي شبكه عنوان كردند.
بر اساس اين گزارش قطعي‌هاي اينترنت از ظهر امروز آغاز شده است، اما براساس اعلام شركت زيرساخت مشخص نيست كه اين قطعي‌ها تا كي ادامه پيدا دارد.
به گفته كارشناسان عمليات توسعه زيرساختي شبكه در چند روز انجام مي‌شود و پيش‌بيني حاكم اين است كه تا چند روز آينده اينترنت تهران و مشهد و برخي از شهرهاي در اين مسير دچار اختلال مي‌شود.


از سوی دیگر مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: قطعی کامل در مورد اینترنت نداریم و اختلالات در شبکه نیز ممکن است ناشی از قطع فیبر نوری در برخی مناطق باشد.


زارعیان در گفتگو با مهر افزود: نکته خاصی در مورد قطعی اینترنت گزارش نشده است و قطعی های منقطع طبیعی است و احتمال دارد بوجود بیاید.


وی تاکید کرد: در حال حاضر قطعی شبکه اینترنت به صورت گسترده نداریم و بر اساس گزارشهای ارائه شده، مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.


شبکه اینترنت امروز دوشنبه دچار اختلال شد به طوری که در مقاطعی از روز در تهران و برخی شهرهای استانهای شرقی کشور اتصال به شبکه با دشواری میسر بود.


همچنین براساس گزارش فارس ارتقاي شبكه‌هاي ارتباطي كه مستلزم ايجاد برخي محدوديت‌ها و يا احياناً قطع كل شبكه به منظور ارتقاء به وضعيت جديد است، علت قطع و اختلال اينترنت اعلام شد.


به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات اخذ شده از مراجع ذيربط، اختلال و قطع اينترنت كشور در ساعات گذشته به دليل عمليات توسعه شبكه‌هاي مخابراتي و ارتباطي بوده است.
بنابراين گزارش، اين امر مستلزم ايجاد برخي محدوديت‌ها و يا احياناً قطع كل شبكه به منظور ارتقاء به وضعيت جديد است.
بر اين اساس، موضوع پارگي احتمالي فيبر نوري كشور نيز منتفي است.
اين اختلال تا ساعت 22 امشب ادامه خواهد يافت و پس از آن برطرف خواهد شد.



منبع
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا